وبلاگ درآمد برتر

کسب درآمد از آموزش ، کسب درآمد از فروش فایل ، کسب درآمد از اینترنت

وبلاگ درآمد برتر

کسب درآمد از آموزش ، کسب درآمد از فروش فایل ، کسب درآمد از اینترنت

  • ۰
  • ۰

 

 

اصول طراحی مهدکودک با رویکرد خلاقیت

دانلود pdf اصول طراحی مهدکودک با رویکرد خلاقیت

کودکان اعضای کوچک و آینده ساز جامعه می باشند و در سنین 2 - 10 سال بیشترین تاثیر را از محیط پیرامون خود در راستای شکل گیری افکار و خلاقیت خود از محیط می گیرند. حضور در فضاها و مکان هایی که حس کنجکاوی کودکان را برانگیزد و امکان تغییر در آن فضا به وسیله کودک و به شکل دلخواه او وجود داشته باشد، منجر به تحریک احساسها و عواطف وی و ایجاد بستر ذهنی بروز خلاقیت کودک می شود.

امروزه اکثر فضاهای شهری که به کودکان و کاربری های آموزشی و تربیتی آن ها تخصیص یافته است، معمولا همان فضاهای بسته و درون گرای کاربری های مسکونی بوده که با تغییرات اندک به فضاهای فاقد استاندارد و کم بازده تبدیل می شوند.

امروزه در اغلب کشورهای توسعه یافته جهان اثبا شده است که تاثیر فضاها و محوطه های باز و عناصر تحریک کننده طبیعی مثل نور، رنگ، آب وگیاهان و طبیعت در شکوفایی استعداد و خلاقیت کودکان تاثیر به سزایی دارد. همچنین مهدکودک ها به عنوان اولین فضاهای آموزشی کودکان، نقش به سزایی در ایجاد و رشد خلاقیت کودکان دارند.

تحقیق حاضر که حاصل مطالعات کتابخانه ای بوده، با استفاده از روش توصیفی-تفسیری به بررسی نظریات موجود پیرامون کودک و نیازها و احتیاجات در محیط های آموزشی و مهد کودک ها می پردازد. به مساله خلاقیت و عوامل منجر به بروز آن در کودکان می پردازد و در نهایت ضوابط و ویژگی هایی مهد کودک که با تحریک های محیطی منجر به بروز خلاقیت در کودکان را تبیین می کند.

دانلود pdf اصول طراحی مهدکودک با رویکرد خلاقیت

همچنین ببینید:

دانلود پاورپوینت معماری مهد کودک

 

  • ۰۱/۰۱/۲۹
  • محمد غفوری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی