وبلاگ درآمد برتر

کسب درآمد از آموزش ، کسب درآمد از فروش فایل ، کسب درآمد از اینترنت

وبلاگ درآمد برتر

کسب درآمد از آموزش ، کسب درآمد از فروش فایل ، کسب درآمد از اینترنت

  • ۰
  • ۰

چرا کسب درآمد از اینترنت جذاب است؟

آیا کسب و کار اینترنتی دارید؟ اگر کسب و کار شما اینترنتی است، حتما با جذابیت های آن آشنا هستید و می دانید که این نوع کسب و کارها نسبت به کسب و کارهای سنتی و حضوری چه مزایا و برتری هایی دارند. اما در صورتی که این کار را تجربه نکرده اید، در این پست از درآمد برتر با ما همراه باشید تا چند مورد از مزایا و جذابیت های کسب و کار اینترنتی را بررسی کنیم.

 

 

در کسب و کار اینترنتی محدودیت زمانی ندارید

زود بیدار شدن برای بسیاری از افراد یکی از مشکلات اصلی آنها برای رفتن به محل کار است و یکی از دغدغه های جدی این افراد محسوب می شود. مشکل وقتی جدی تر می شود که حقوقی که این افراد دریافت می کنند، جوابگوی هزینه های آنها نیست و علاوه بر مسائل روحی، با مشکلات اقتصای نیز روبرو هستند.

اما در صورتی که به اصول کسب درآمد از اینترنت آشنا باشید و طبق این اصول پیش بروید، قطعا می توانید درآمد بسیار خوبی را کسب کنید و حتی می توانید زمان فعالیتتان را خودتان تعیین کنید و ساعات کاری خود را مطابق با روحیات خودتان تعیین کنید؛ بدون اینکه خدشه ای در روند کسب درآمد شما ایجاد شود. و نکته مهمتر اینکه می توانید رییس و مدیر خودتان باشید و به کسی اجازه ندهید که برای تاخیر در شروع کار و یا ترک زودتر کار، به شما امر و نهی کند.

 

 

برای کسب درآمد از اینترنت، محدودیت مکانی ندارید

یکی از مشکلات کسب و کارهای حضوری این است که در  صورتی که در محیط کار حضور نداشته باشید، به احتمال زیاد کارهای شما به تعویق خواهد افتاد و در نتیجه تاثیر منفی در میزان درآمد شما ایجاد خواهد کرد. بخصوص اگر سیستم سازی نکرده باشید و یا اینکه بصورت انفرادی مشغول به کار باشید و مسئولیت تمام کارها روی دوش خودتان باشد.

اگر چنین شرایطی را تجربه کرده باشید، شاید این موضوع برای شما مثل یک رویا باشد که از هر جایی بتوانید کسب و کارتان را مدیریت کنید و مشکلی در روند کسب درآمد شما ایجاد نشود. و این رویا کسب و کارهای اینترنتی به حقیقت تبدیل شده و بخشی از مزایای آن می باشد. به همین خاطر روزانه فیلم هایی را مشاهده می کنیم که افراد در حال تفریح و خوشگذرانی هستند و این فیلم ها را در اینترنت منتشر می کنند و با توجه به اینکه از هر جایی می توانند فرایند درآمدی خودشان را کنترل کنند و با احتساب درآمد بسیار خوبی که دارند، دائما در حال مسافرت از شهری به شهر دیگر هستند و در کنار کسب و کار خودشان به کسب تجربه های جدید و لذت بخش می پردازند.

 

 

کسب درآمد از اینترنت تعطیل نمی شود

در صورتی که سایت داشته باشید، می توانید در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته و حتی در روزهای تعطیل هم کسب درآمد کنید و برعکس مشاغل حضوری که در ساعت های غیرکاری و یا در روزهای تعطیل که هیچ درآمدی ندارند، در کار اینترنتی شما در هر زمان می توانید درآمد خود را بیشتر کنید.

بخصوص اینکه با شیوع ویروس کرونا بسیاری از مشاغل حضوری دچار مشکلات شدید شدند و درآمد آنها به شکل بسیار بدی، دچار افت شد و همین مساله در روند افزایش مشکلات اقتصادی آنها تاثیر زیادی گذاشت.

در حالی که بسیاری از کسب و کارهای اینترنتی، با شیوع کرونا رشد بسیار خوبی را تجربه کردند و جایگزین بسیار خوبی برای مشاغل تعطیل شده بودند.

 

 

سیستم سازی کسب و کار در اینترنت

در صورتی که سایت داشته باشید، تقریبا تمام مراحل خرید (از بررسی محصول تا ثبت سفارش و پرداخت هزینه) بصورت اتوماتیک انجام می شود و حتی در صورتی که سایت نداشته باشید، فقط در اینستاگرام فعالیت داشته باشید؛ باز هم نسبت به مشاغل حضوری، فعالیت کمتری را انجام خواهید داد.

در واقع شما می توانید توضیحات مربوط به هر کدام از محصولات و خدماتتان را بصورت کامل در یک پست ویدیویی یا متنی ارائه کنید و آن را در سایت یا پیج اینستاگرام خودتان منتشر کنید و پس از آن، افراد و مشتریان شما می توانند این توضیحات را مشاهده کرده و برای استفاده از محصولات و خدمات شما تصمیم گیری کنند.

این در حالیست که در کسب و کارهای سنتی باید توضیحات هر محصول را برای تک تک مخاطبین خود توضیح دهید و این کار بخش بسیار زیادی از زمان شما را هدر می دهد و در صورتی که این کار به خرید منجر نشود، خستگی آن به تن خواهد ماند.

 

 

شروع کسب و کار اینترنت بدون سرمایه

یکی از مهمترین و جذابترین خصوصیات کسب و کارهای اینترنتی این است که برای شروع کار به سرمایه خاصی نیاز ندارید و حتی می توانید بدون هیچ سرمایه اولیه ای کسب و کار اینترنتی خود را شروع کنید.

البته در صورتی که در ابتدای کار سرمایه ای برای آن در نظر گرفته باشید و این سرمایه را با مدیریت درست هزینه کنید، قطعا می توانید خیلی سریعتر رشد کنید و به درآمدهای بیشتری برسید.

با این حال در صورتی که هیچ سرمایه ای برای شروع کار ندارید، اینترنت بهترین فضایی است که می توانید برای کسب درآمد از آن، فعالیت خود را شروع کنید.

به نظر شما آیا این امکان وجود دارد که بدون هیچ سرمایه ای، یک کسب و کار حقیقی راه اندازی کنید؟ آیا می توان بدون هیچ هزینه ای یک فروشگاه در شهر راه اندازی کرد؟ طبیعتا این امر امکانپذیر نیست زیرا رهن و اجاره فروشگاه یا دفتر و همچنین هزینه های خرید تجهیزات اولیه برای محل کار، اجتناب ناپذیر هستند و مبالغ بسیار زیادی در هر همان ابتدای کار صرف می شود تا یک کسب و کار حضوری استارت زده شود و پس از آن هم، درآمد این فعالیت تضمین شده نیست. مشکلاتی که قطعا در کسب و کارهای اینترنتی با آنها مواجه نخواهید شد.

 

 

پیشنهاد می کنیم پس از مطالعه این مطلب، حتما سایر مقالات مرتبط با راه اندازی و شروع کسب و کار اینترنتی را مشاهده کنید.

راه اندازی کسب و کار پولساز بدون نیاز به سرمایه اولیه

اشتباهات بزرگ در زمان شروع کسب و کارهای اینترنتی

مزایای روش های کسب درآمد بدون نیاز سرمایه

چقدر زمان لازم است تا کسب درآمد از اینترنت شروع شود؟

  • ۰۱/۰۱/۳۱
  • محمد غفوری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی