وبلاگ درآمد برتر

کسب درآمد از آموزش ، کسب درآمد از فروش فایل ، کسب درآمد از اینترنت

وبلاگ درآمد برتر

کسب درآمد از آموزش ، کسب درآمد از فروش فایل ، کسب درآمد از اینترنت

۱۳ مطلب در آذر ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

کسب درآمد میلیونی از آموزش هوش مصنوعی به صورت اینترنتی

 

 

هوش مصنوعی یکی از حوزه‌ های در حال رشد در جهان است که می‌ توانید با آن زندگی خود را دگرگون کنید. این صنعت به قدری گسترده است که همه چیز را تحت تاثیر قرار داده است.

شاید باورش کمی برایتان سخت باشد اما با هوش مصنوعی می توانید با خطای خیلی کمی تشخص دهید که چه کسی به کرونا مبتلا هست یا نیست. یا مثلا می توانید صداهای در هم امیخته تعدادی مرد و زن را تفکیک کنید. این ها نمونه هایی از نفوذ هوش مصنوعی به صنعت های مختلف بوده است.

هر رشته تخصصی در کنار خود بازار آموزشی خاص خود را پدید می‌آورد. هر روز که می‌ گذرد بر تعداد علاقه‌ مندان به یادگیری هوش مصنوعی افزوده می‌ شود. با ورود هر چه بیشتر فناوری‌ های مبتنی بر هوش مصنوعی به زندگی روزمره تعداد این علاقه‌ مندان بیشتر نیز خواهد شد. کافی است در وب فارسی درباره منابع آموزشی هوش مصنوعی جست‌ و جویی بکنید تا با خلا‌ها و کمبود های این حوزه آشنا شوید.

بنابراین یکی از حوزه‌ های فعالیت و درآمد زایی برای فارغ‌التحصیلان و متخصصان هوش مصنوعی می‌ تواند آموزش AI باشد. امروزه با بسترهایی که در فضای اینترنت فراهم آمده است مسئله آموزش بسیار تسهیل شده است.

کافیست کمی به سایت های مرتبط سر بزنید تا متوجه اشتیاق فراوان به این حوزه شوید. بنابراین افرادی که به این حوزه علاقه و تسلط دارند می توانند از طریق آموزش آن به علاقه مندان بسیاری که وجود دارد به کسب درآمد بپردازند. در ادامه این مطلب از سایت درآمد برتر اطلاعات بیشتری راجع به کسب درآمد از آموزش هوش مصنوعی ارائه خواهیم کرد.

 

درآمد از آموزش هوش مصنوعی چقدر است؟

در آینده بسیار نزدیک، حدود 60 درصد از کارها مبتنی بر هوش مصنوعی می شوند و این یعنی یک بازار کار فوق العاده خوب برای هوش مصنوعی.

از همین مطلب می توان فهمید که افرادی که به آموزش هوش مصنوعی علاقه مند هستند نباید این فرصت را از دست بدهند و باید از همین الان اقدام به آموزش مهارتشان بکنند و زودتر کسب درآمد را شروع کنند.

اینکه درآمد از آموزش هوش مصنوعی چه مقدار است، شاید سوال مناسبی نباشد! زیرا هوش مصنوعی یک صنعت رو به رشد است که شاید انتهایی نداشته باشد. و برای چیزی که انتها ندارد نمی توان قیمت تعیین کرد.

 

 

آموزش هوش مصنوعی مبتنی بر آموزش حضوری یا غیر حضوری؟

چیزی که در حال حاضر از جستجو در سایت های مختلف می توان متوجه شد این است که آموزش به صورت غیر حضوری علاقه مندان بیشتری دارد. در نتیجه بهتر است تا اولویت خود را به آموزش غیر حضوری قرار دهید.

آموزش غیر حضوری می تواند جنبه های مثبت خیلی زیادی داشته باشد. مثلا اینکه از همه جا می توانند در دوره آموزشی شما شرکت کنند.

به یاد دارم که چند سال پیش یکی از اساتید مشهور در حوزه هوش مصنوعی در یکی از دانشگاه های کشور همایشی برگزار کرده بود. این جلسات برای آن هایی که به محل برگزاری همایش  دسترسی داشتند جلسه بسیار مناسبی بوده ولی کسانی که دسترسی نداشتند یک فرصت مناسب را از دست دادند.

بنابراین برگزاری جلسات آموزشی آنلاین می تواند مخاطبان زیادی را به خود جذب کند و در نتیجه شما را به درامد مناسبتری برساند.

آیا برای شروع کسب و کار آموزشی خود در اینترنت نیاز به توضیحات و راهنمایی های بیشتری دارید؟ اگر پاسخ شما مثبت است، پیشنهاد می کنیم این مقاله را مطالعه کنید تا با مسیر کسب درآمد از تدریس در اینترنت آشنا شوید: کسب درآمد از آموزش آنلاین

 

 

جذب مشتری در آموزش هوش مصنوعی

جذب مشتری برای آموزش هوش مصنوعی کار زیاد سختی نیست. زیرا علاقه مندان به این صنعت بسیار هستند. فقط باید بدانید که کجا باید به دنبال مشتری باشید.

خود من پروژه ای از هوش مصنوعی را انجام داده ام. زمانی که به آموزشی احتیاج داشتم و در اینترنت سرچ می کردم تا مشکل را حل کنم به وضوح دیدم که آموزش هایی که به صورت ویدئویی تولید شده بودند خیلی خیلی مخاطب داشتند. بنابراین توصیه اول این است که تولید محتوای ویدئویی داشته باشید و آن را در محیط های مناسب منتشر کنید.

سوال اینجاست که چه محیطی برای انتشار محتواهای تولید شده در زمینه آموزش هوش مصنوعی مناسبتر است؟

 

یوتیوب

تجربه ثابت کرده که فضای یوتیوب به منظور آموزش مطالب هوش مصنوعی خیلی بهتر و پر طرفدارتر است. بنابراین بیشتر سعی کنید که در این فضا مانور بدهید.

می توانید چند تا پروژه کاربردی در هوش مصنوعی را در این فضا منشتر کنید و پس از اینکه علاقه مندان بیشتری شما را دنبال کردند، می توانید یک دوره آموزشی معرفی کنید و از این طریق به درآمد برسید.

 

تهیه جزوات با محتوای مناسب و انتشار آن در سایت های آموزشی

تهیه یک جزوه آموزشی مناسب می تواند قدم خوبی برای جذب بیشتر مشتری باشد. در این جزوه آموزشی سعی کنید طوری به تنظیم مطلب بپردازید که به مخاطب القا شود که شما مهارت مناسبی در این زمینه دارید و شرایط را جهت جذب او به خود  فراهم کنید. شما می توانید جزوه آموزشیتان را در کانال های تلگرامی مرتبط با هوش مصنوعی به اشتراک بگذارید. می توانید در سایت های معتبر آموزشی مانند فایل ناب و درآمد برتر هم به اشتراک بگذارید.

 

خود را در محیط های کسب و کار آزاد یا فریلنسری معرفی کنید

در بعضی از کانال های تلگرامی که به معرفی کارهای فریلنسری می پردازد، می توانید خود را معرفی کنید و از مهارتتان حرف بزنید. در این کانال ها نیز می توانید مشتریان زیادی را جذب کنید.

یکی دیگر از راه هایی که می تواند باعث جذب مشتری برای شما بشود، ثبت نام در سایت های آگهی تدریس است. چون افراد زیادی به این گونه سایت ها جهت رفع نیاز خود مراجعه می کنند بنابراین می توانید از این سایت ها هم جهت معرفی خود به دیگران استفاده کنید.

نکته ی مهمی که وجود دارد و باید آن را در نظر داشته باشید این است که به هیچ وجه کم نیارید و در مسیر خود ثابت قدم باشید. کمی از زمان را جهت معرفی خود به دیگران اختصاص دهید و با صبر بیشتری به مسیر خود ادامه بدهید. هم چنین از تجربه های دیگران استفاده کنید. استفاده از تجربه دیگران می تواند شما را سریعتر به دیگران معرفی کند.

 

  

استفاده از یک تجربه گران بها

تا حالا به این فکر کرده اید که از تجربه ای استفاده کنید که شما را تشویق کند تا از دانش خود به ثروت برسید؟

با دوره تبدیل دانش به ثروت اشنایی دارید؟ اگر آشنا نیستید، شما را با این دوره آشنا می کنم.

دوره آموزشی تبدیل دانش به ثروت این شرایط را فراهم ساخته تا با شرکت در آن بتوانید به راه‌هایی دست یابید که از بستر آموزش اینترنتی به آموزش مهارت خود به دیگران بپردازید و کسب درآمد داشته باشید و حتی آنرا افزایش دهید.

در صورتی که می خواهید با اصول حرفه ای ساخت محصولات آموزشی آشنا شوید و مهارت ها و تخصصتان را به افراد زیادی آموزش دهید و درآمد قابل توجهی کسب کنید، می توانید از دوره تبدیل دانش به ثروت استفاده کنید و پس از آن نیز به عنوان یکی از مدرسین در سایت های درآمد برتر و فایل ناب فعالیت داشته باشید.

  • محمد غفوری
  • ۰
  • ۰

کسب درآمد از آموزش فیلمبرداری از طریق فضای مجازی

 

 

 

 

حرفه فیلمبرداری مانند حرفه عکاسی آنقدر پر مخاطب هست که بتوان به عنوان یک حرفه پر سود و پر درآمد از آن یاد کرد.

هر دوی این حرفه ها یک بازار رقابتی دارند که برای رسیدن به موفقیت های بیشتر به چیزی جز جاه طلبی نیازی نیست. این دو حرفه ارتباط نزدیکی به یکدیگر دارند که از هر دوی آن ها می توان کسب درآمد مناسب و قابل توجهی داشت.

یکی از راه های کسب درآمد برای هر دو، استفاده از آموزش می باشد.

اکثرا فکر می کنند که برای یک فیلمبردار خوب شدن حتما باید یک دوربین حرفه ای داشت، درست است که داشتن دوربین مناسب یک مزیت محسوب می شود، اما نداشتن آن هم عیب محسوب نمی شود و باز هم می توان به آموزش پرداخت.

در این مطلب از سایت درآمد برتر می توانید به ارائه راهکارهایی جهت کسب درآمد از آموزش فیلمبرداری پرداخته ایم. هم چنین می توانید با مراجعه به مطلب کسب درآمد از آموزش عکاسی به صورت انلاین نحوه کسب درآمد از آموزش عکاسی را نیز مطالعه کنید.

 

 

چگونه می توانیم به آموزش فیلمبرداری بپردازیم و از آن کسب درآمد کنیم؟

آموزش فیلمبرداری یکی از رشته های دانشگاهی محسوب می شود. بنابراین اگر به فیلمبرداری تسلط دارید ولی در دانشگاه نمی توانید تدریس کنید، می توانید در یک موسسه آموزشی استخدام شوید و به کسب درآمد بپردازید. البته حضور در موسسه آموزشی به معنای لغو آموزش مجازی نمی باشد.

شما می توانید از طریق آموزش آنلاین نیز به کسب درآمد فکر کنید. شاید کمی سخت باشد ولی شدنی است.

معمولا کسانی که به فیلمبرداری مسلط هستند، تسلطی حتی نسبی به نرم افزارهای حوزه تدوین نیز دارند. چرا که در بحث مشاهده یک فیلم، کیفیت مناسب فیلمبرداری تنها پارامتر لازم جهت جذاب شدن ویدئو نمی باشد. انجام یک تدوین مناسب هم بسیار حائز اهمیت است.

به عبارتی شما می توانید آموزش تدوین را نیز در کنار آموزش فیلمبرداری داشته باشید و حتی درآمد بیشتری کسب کنید. می توانید مطلب کسب درآمد از آموزش پریمیر را  مطالعه کنید.

 

دوره کارورزی تشکیل دهید

برگزاری دوره کارورزی شاید یکی از راه های خیلی خوب جهت کسب درآمد از آموزش فیلمبرداری باشد. یادگیری فیلمبرداری تنها به صورت تئوری حاصل نمی شود. بلکه دوره های عملی نیز لازم دارد. شما می توانید یک دوره کارورزی تشکیل دهید. با این کار می توانید به کسب درآمد برسید و حتی آن را گسترش دهید. همه چیز به مهارت شما بستگی دارد.

شما می توانید به راحتی خود را به دیگران بشناسانید و روز به روز به کسب درآمد بیشتر فکر کنید.

مانند اکثر مشاغل هنری، لازم است تا تبلیغات خاص خودتان را انجام دهید. حالا این تبلیغات می تواند روی بیلبوردهای سطح شهر باشد یا در سایت شخصی و یا در صفحات مجازی.

قصد داریم در ادامه مطلب راهکارهایی که می تواند شما را سریعتر به دیگران معرفی کند را بررسی کنیم.

 

 

چطور خود را به دیگران معرفی کنم تا افراد بیشتری از آموزش های من استفاده کنند؟

راه های مختلفی جهت شناخت و معرفی خود به دیگران وجود دارد که به چند مورد اشاره می کنیم.

 

تاثیر فضای مجازی بر جذب افراد

اجازه بدهید از تجربه شخصی خودم در این مساله بگویم.

حدود دو سال پیش بود که با پیج یک فیلمبردار آشنا شدم، در نگاه اول به تعداد فالورهایش جذب شدم و جالب این بود که روز به روز تعدادشان هم بیشتر میشد.

بعد از آن در صفحه اش کمی گشتم و از کارهایی که انجام داده بود دیدن کردم. با اولین پستی که دیدم، من هم سریعا این پیج را دنبال کردم و حتی به یاد دارم که مدتی بعد آن را به یکی از دوستانم معرفی کردم.

قطعا متوجه شده اید که چطور با یک پست می شود کلی از افراد را به خود جذب کنیم.

صاحب همان پیج در اینستاگرام بعد از مدتی یک دوره آموزشی آنلاین برگزار کرد و به راحتی هر چه تمامتر به پارو کردن پول پرداخت. تنها از طریق آموزش!!!

بنابراین شمایی که به این حرفه تسلط دارید علاوه بر آنکه می توانید از راه های مختلف به کسب درآمد بپردازید، از راه آموزش هم می توانید به فکر کسب درآمد باشید.

پس یکی از راه هایی که باعث می شود تا شما بهتر دیده شوید، استفاده از فضای مجازی است. فضایی که البته مجازی نیست و واقعا حقیقی هست چرا که افراد کلی از ساعات روزمره خود را در این فضا سپری می کنند.

 

طراحی یک سایت متناسب با فضای فیلمبرداری

بنظر من، یک سایت شخصی می تواند به یک محیط بسیار مناسب جهت به نمایش درآوردن محصولات شما و هنر شما باشد. درست مانند یک گالری.

شما می توانید با طراحی سایت، تعدادی از شاهکارهای فیلمبرداری خود را به نمایش بگذارید. مثلا کلیپی که از  ساحل گرفته اید را پخش کنید، فیلمبرداری هوایی که داشتید را به نمایش بگذارید و کارهای این چنینی.

خلاصه که یک گالری از کارهایتان را به نمایش بگذارید تا افراد بتوانند کارهای شما را ببینند و به مهارت شما اعتماد کنند و جهت آموزش مهارتتان با خیال راحتر با شما ارتباط برقرار کنند.

البته که سایت شخصی تنها گزینه به نمایش در آوردن گالری کارهای شما نیست. همان طور که گفته شد اینستاگرام هم خیلی کمک کننده هست و هم چنین از فضای یوتیوب هم غافل نشوید.

اتفاقا آموزش فیلمبرداری از آن دسته مشاغلی است که می تواند در یوتیوب شما را به کسب درآمد دلاری نیز برساند.  

 

 

چگونه محصولات آموزشی خود را به فروش برسانم؟

یکی از راه ها، همانی است که قبلا گفتیم، استفاده از سایت شخصی جهت فروش محصولات خود. اما اگر سایت شخصی ندارید و یا نمی توانید ایجاد کنید، می توانید از سایت های همکاری در فروش فایل مانند فایل ناب و درآمد برتر استفاده کنید. یا می توانید از قابلیت آپارات هم استفاده کنید. اما استفاده از سایت های فایل ناب و درآمد برتر مفیدتر است.

شما اگر محصولات آموزشی خودتان را در آپارات به فروش برسانید، بخشی از درآمد خود را باید به اپارات بدهید.

 

 

بهترین مسیر چیست؟ کدام مسیر است که می تواند من را به بهترین درآمد برساند؟

اگر این سوال در ذهنتان ایجاد شده که بهترین، مفیدترین، سریعترین راه هایی که می توانند به شما در کسب درآمد از  آموزش مهارتتان به دیگران یاری کند، چیست؟ باید بگویم که شما یک فرد مصمم هستید تا تنها و تنها از طریق آموزش مهارتتان به دیگران به درآمد خیلی خوبی برسید و رسیدن به درآمد بالا از این طریق اصلا دور از انتظار نباید باشد.

پیشنهاد ما به شما، شرکت در دوره تبدیل دانش به ثروت است. شما در این دوره راه چگونه کسب درآمد از آموزشتان به دیگران را می آموزید. می آموزید که چگونه بدون سرمایه کارتان را شروع کنید و به ثروت برسید.

پس این دوره را از دست ندهید و حتی اگر علاقه مندان دیگری را می شناسید که به کسب درآمد از طریق آموزش فکر می کنند ولی فوت و فن های آن را نمی دانند، حتما دوره تبدیل دانش به ثروت را توصیه  کنید.

  • محمد غفوری
  • ۰
  • ۰

کسب درآمد میلیونی از آموزش هوش مصنوعی به صورت اینترنتی

 

کسب درآمد میلیونی از آموزش هوش مصنوعی به صورت اینترنتی

 

 

هوش مصنوعی یکی از حوزه‌ های در حال رشد در جهان است که می‌ توانید با آن زندگی خود را دگرگون کنید. این صنعت به قدری گسترده است که همه چیز را تحت تاثیر قرار داده است.

شاید باورش کمی برایتان سخت باشد اما با هوش مصنوعی می توانید با خطای خیلی کمی تشخص دهید که چه کسی به کرونا مبتلا هست یا نیست. یا مثلا می توانید صداهای در هم امیخته تعدادی مرد و زن را تفکیک کنید. این ها نمونه هایی از نفوذ هوش مصنوعی به صنعت های مختلف بوده است.

هر رشته تخصصی در کنار خود بازار آموزشی خاص خود را پدید می‌آورد. هر روز که می‌ گذرد بر تعداد علاقه‌ مندان به یادگیری هوش مصنوعی افزوده می‌ شود. با ورود هر چه بیشتر فناوری‌ های مبتنی بر هوش مصنوعی به زندگی روزمره تعداد این علاقه‌ مندان بیشتر نیز خواهد شد. کافی است در وب فارسی درباره منابع آموزشی هوش مصنوعی جست‌ و جویی بکنید تا با خلا‌ها و کمبود های این حوزه آشنا شوید.

بنابراین یکی از حوزه‌ های فعالیت و درآمد زایی برای فارغ‌التحصیلان و متخصصان هوش مصنوعی می‌ تواند آموزش AI باشد. امروزه با بسترهایی که در فضای اینترنت فراهم آمده است مسئله آموزش بسیار تسهیل شده است.

کافیست کمی به سایت های مرتبط سر بزنید تا متوجه اشتیاق فراوان به این حوزه شوید. بنابراین افرادی که به این حوزه علاقه و تسلط دارند می توانند از طریق آموزش آن به علاقه مندان بسیاری که وجود دارد به کسب درآمد بپردازند. در ادامه این مطلب از سایت درآمد برتر اطلاعات بیشتری راجع به کسب درآمد از آموزش هوش مصنوعی ارائه خواهیم کرد.

 

درآمد از آموزش هوش مصنوعی چقدر است؟

در آینده بسیار نزدیک، حدود 60 درصد از کارها مبتنی بر هوش مصنوعی می شوند و این یعنی یک بازار کار فوق العاده خوب برای هوش مصنوعی.

از همین مطلب می توان فهمید که افرادی که به آموزش هوش مصنوعی علاقه مند هستند نباید این فرصت را از دست بدهند و باید از همین الان اقدام به آموزش مهارتشان بکنند و زودتر کسب درآمد را شروع کنند.

اینکه درآمد از آموزش هوش مصنوعی چه مقدار است، شاید سوال مناسبی نباشد! زیرا هوش مصنوعی یک صنعت رو به رشد است که شاید انتهایی نداشته باشد. و برای چیزی که انتها ندارد نمی توان قیمت تعیین کرد.

 

 

آموزش هوش مصنوعی مبتنی بر آموزش حضوری یا غیر حضوری؟

چیزی که در حال حاضر از جستجو در سایت های مختلف می توان متوجه شد این است که آموزش به صورت غیر حضوری علاقه مندان بیشتری دارد. در نتیجه بهتر است تا اولویت خود را به آموزش غیر حضوری قرار دهید.

آموزش غیر حضوری می تواند جنبه های مثبت خیلی زیادی داشته باشد. مثلا اینکه از همه جا می توانند در دوره آموزشی شما شرکت کنند.

به یاد دارم که چند سال پیش یکی از اساتید مشهور در حوزه هوش مصنوعی در یکی از دانشگاه های کشور همایشی برگزار کرده بود. این جلسات برای آن هایی که به محل برگزاری همایش  دسترسی داشتند جلسه بسیار مناسبی بوده ولی کسانی که دسترسی نداشتند یک فرصت مناسب را از دست دادند.

بنابراین برگزاری جلسات آموزشی آنلاین می تواند مخاطبان زیادی را به خود جذب کند و در نتیجه شما را به درامد مناسبتری برساند.

آیا برای شروع کسب و کار آموزشی خود در اینترنت نیاز به توضیحات و راهنمایی های بیشتری دارید؟ اگر پاسخ شما مثبت است، پیشنهاد می کنیم این مقاله را مطالعه کنید تا با مسیر کسب درآمد از تدریس در اینترنت آشنا شوید: کسب درآمد از آموزش آنلاین

 

 

جذب مشتری در آموزش هوش مصنوعی

جذب مشتری برای آموزش هوش مصنوعی کار زیاد سختی نیست. زیرا علاقه مندان به این صنعت بسیار هستند. فقط باید بدانید که کجا باید به دنبال مشتری باشید.

خود من پروژه ای از هوش مصنوعی را انجام داده ام. زمانی که به آموزشی احتیاج داشتم و در اینترنت سرچ می کردم تا مشکل را حل کنم به وضوح دیدم که آموزش هایی که به صورت ویدئویی تولید شده بودند خیلی خیلی مخاطب داشتند. بنابراین توصیه اول این است که تولید محتوای ویدئویی داشته باشید و آن را در محیط های مناسب منتشر کنید.

سوال اینجاست که چه محیطی برای انتشار محتواهای تولید شده در زمینه آموزش هوش مصنوعی مناسبتر است؟

 

یوتیوب

تجربه ثابت کرده که فضای یوتیوب به منظور آموزش مطالب هوش مصنوعی خیلی بهتر و پر طرفدارتر است. بنابراین بیشتر سعی کنید که در این فضا مانور بدهید.

می توانید چند تا پروژه کاربردی در هوش مصنوعی را در این فضا منشتر کنید و پس از اینکه علاقه مندان بیشتری شما را دنبال کردند، می توانید یک دوره آموزشی معرفی کنید و از این طریق به درآمد برسید.

 

تهیه جزوات با محتوای مناسب و انتشار آن در سایت های آموزشی

تهیه یک جزوه آموزشی مناسب می تواند قدم خوبی برای جذب بیشتر مشتری باشد. در این جزوه آموزشی سعی کنید طوری به تنظیم مطلب بپردازید که به مخاطب القا شود که شما مهارت مناسبی در این زمینه دارید و شرایط را جهت جذب او به خود  فراهم کنید. شما می توانید جزوه آموزشیتان را در کانال های تلگرامی مرتبط با هوش مصنوعی به اشتراک بگذارید. می توانید در سایت های معتبر آموزشی مانند فایل ناب و درآمد برتر هم به اشتراک بگذارید.

 

خود را در محیط های کسب و کار آزاد یا فریلنسری معرفی کنید

در بعضی از کانال های تلگرامی که به معرفی کارهای فریلنسری می پردازد، می توانید خود را معرفی کنید و از مهارتتان حرف بزنید. در این کانال ها نیز می توانید مشتریان زیادی را جذب کنید.

یکی دیگر از راه هایی که می تواند باعث جذب مشتری برای شما بشود، ثبت نام در سایت های آگهی تدریس است. چون افراد زیادی به این گونه سایت ها جهت رفع نیاز خود مراجعه می کنند بنابراین می توانید از این سایت ها هم جهت معرفی خود به دیگران استفاده کنید.

نکته ی مهمی که وجود دارد و باید آن را در نظر داشته باشید این است که به هیچ وجه کم نیارید و در مسیر خود ثابت قدم باشید. کمی از زمان را جهت معرفی خود به دیگران اختصاص دهید و با صبر بیشتری به مسیر خود ادامه بدهید. هم چنین از تجربه های دیگران استفاده کنید. استفاده از تجربه دیگران می تواند شما را سریعتر به دیگران معرفی کند.

 

  

استفاده از یک تجربه گران بها

تا حالا به این فکر کرده اید که از تجربه ای استفاده کنید که شما را تشویق کند تا از دانش خود به ثروت برسید؟

با دوره تبدیل دانش به ثروت اشنایی دارید؟ اگر آشنا نیستید، شما را با این دوره آشنا می کنم.

دوره آموزشی تبدیل دانش به ثروت این شرایط را فراهم ساخته تا با شرکت در آن بتوانید به راه‌هایی دست یابید که از بستر آموزش اینترنتی به آموزش مهارت خود به دیگران بپردازید و کسب درآمد داشته باشید و حتی آنرا افزایش دهید.

در صورتی که می خواهید با اصول حرفه ای ساخت محصولات آموزشی آشنا شوید و مهارت ها و تخصصتان را به افراد زیادی آموزش دهید و درآمد قابل توجهی کسب کنید، می توانید از دوره تبدیل دانش به ثروت استفاده کنید و پس از آن نیز به عنوان یکی از مدرسین در سایت های درآمد برتر و فایل ناب فعالیت داشته باشید.

  • محمد غفوری
  • ۰
  • ۰

کسب درآمد از آموزش اپلیکیشن های موبایل از طریق آموزش اینترنتی

 

 کسب درآمد از آموزش اپلیکیشن های موبایل از طریق آموزش اینترنتی

 

 

امروزه کمتر کسی وجود دارد که از گوشی های اندرویدی یا آیفون استفاده نکند. و همانطور که می دانید اپلیکیشن های مختلفی برای این دو وجود دارند که بسیاری از این اپلیکیشن ها قابلیت آموزشی دارند. برای مثال اپلیکیشن کاین مستر یک اپلیکیشن بسیار قدرتمند در حوزه ادیت ویدئو برای گوشی می باشد. یا نرم افزارهای دیگری مانند پیکس آرت.

از آنجایی که بسیاری از افراد توانایی کار با نرم افرارهای تدوین از طریق کامپیوتر را ندارند، لذا برای ادیت ویدئو های خود به اپلیکیشن های گوشی موبایل روی می آورند. از آنجایی که بسیاری از این اپلیکیشن ها قابلیت آموزش را دارند، لذا افرادی که به این گونه از برنامه ها تسلط دارند می توانند با آموزش آن به دیگران به کسب درآمد بپردازند. در ادامه این مطلب از سایت درآمد برتر سعی می کنیم راه هایی را به شما بگوییم تا بتوانید با دید باز به هدف خود برسید.

 

 

چه نرم افزارهایی برای گوشی موبایل طرفداران زیادی دارد؟

در حال حاضر اپلیکیشن های پیام رسان طرفداران بیشتری دارند اما یک سری از اپلیکیشن ها نیز هستند که در رتبه های بعدی قرار می گیرند و اتفاقا قابلیت آموزش دادن به دیگران را دارند. این نرم افزارها در حوزه های مختلفی مانند ادیت ویدئو، ادیت عکس، مایکروسافت و ... قرار می گیرند.  

 

کاین مستر

اپلیکیشن کاین مستر، یک اپلیکیشن بسیار کاربردی برای تدوین ویدئو با گوشی موبایل می باشد که از قابلیت های فراوانی برخوردار است و همچنین طرفداران زیادی هم دارد.

اما از آن جایی که این نرم افزار کمی پیچیدگی دارد ممکن است علاقه مندان از کار کردن با آن دست بکشند. لذا افرادی که به این گونه نرم افزارها در حوزه ادیت ویدئو و عکس تسلط دارند می توانند با آموزش آن و برگزاری دوره های آموزشی آن به درآمد برسند.

 

نرم افزارهای مایکروسافت مانند پاورپوینت، اکسل و ...

همانطور که در مطلب کسب درآمد از آموزش آفیس هم پرداخته شد، نرم افزارهایی مانند ورد، اکسل، پاورپوینت کاربردهای بسیار زیادی دارد که می توان از آموزش آن ها به کسب درآمد پرداخت. جالب است بدانید که به دلیل اهمیت این نرم افزارها، نسخه اندروید یا ios برای آن ها نیز ساخته شده است. بنابراین آموزش این نرم افزارهای کاربردی برای گوشی موبایل هم می تواند شما را به کسب درآمد برساند.

 

 

چطور مجازی تدریس کنیم و کسب درآمد داشته باشیم؟

مهمترین نکته ای که برای کسب درآمد از طریق تدریس اینترنتی باید مد نظر داشته باشید این است که سعی کنید روش های مختلف جذب شاگرد را یاد بگیرید و اگر بتوانید خوب شاگرد جذب کنید کسب درآمد اینترنتی و یا حضوری از تدریس و تدریس خصوصی کار بسیار راحتی خواهد بود. در واقع، شاید مهمترین چالش تمامی افرادی که می خواهند به صورت اینترنتی، مجازی یا حضوری از کار تدریس درآمد خوب و بالا کسب کنند جذب شاگرد و داشتن تعداد کافی شاگرد است.

البته در نظر داشته باشید که اگر شما توانایی های لازم را در خودتان ایجاد کنید و رزومه قوی داشته باشید مسلما جذب شاگرد به مراتب برای شما کار راحت تری خواهد بود. بنابراین برای فعالیت در زمینه تدریس خصوصی به صورت آنلاین ابتدا باید در خودتان قابلیت های لازم را ایجاد نمائید و توانایی های خودتان را افزایش دهید. و این کار شدنی است.

لازم نیست که یک سال دو سال بر روی خودتان کار کنید و اول قابلیتتان را بالا ببرید و سپس به تدریس بپردازید. بلکه می توانید تدریستان را شروع کنید و پس از آن قابلیت ها و تجربه های خودتان را افزایش دهید.

همانطور که گفته شد، جذب شاگرد در تدریس مجازی اهمیت زیادی دارد که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

 

 

رشد کسب درآمد از آموزش مهارتم به چه شیوه هایی امکان پذیر است؟

افزایش درآمد شما ارتباط مستقیمی با جذب شاگرد توسط شما دارد. هم چنین مهم است تا با فوت و فن های جذب شاگرد و مهارت های آموزش نیز آشنا باشید. این دو مورد به راحتی می تواند باعث جذب شاگرد برای شما بشود. در این بخش به معرفی راهکارهایی جهت جذب شاگرد بیشتر خواهیم پرداخت.

 

ثبت آگهی تدریس در سایتهای آگهی تدریس

به دلایل زیر، این روش بهترین روش برای تبلیغات در زمینه تدریس خصوصی است:

  1. مبلغ و هزینه تدریس را خودتان تعیین می کنید. کم کم که سابقه کارتان بیشتر شد و توانائی هایتان هم افزایش یافت می توانید هزینه ای که برای جلسات تدریس مطالبه می کنید را افزایش دهید.
  2. اگر خوب تدریس کنید و هوای شاگردهایتان را داشته باشید ترمهای بعد هم با شما تماس می گیرند و کلاسهای شما محدود به ایام خاصی نمی گردد. مطمئن باشید که تعداد شاگردهایتان آنقدر زیاد می شود که دیگر نمی توانید پاسخگو باشید و تعدادی را رد خواهید کرد.
  3. تبلیغات اینترنتی به نسبت تراکت و سایر روش های سنتی گستردگی بسیار زیادی دارد. شما اگر بخواهید به عنوان مثال در تهران تراکت پخش کنید و بخواهید تمام محلات را پوشش دهید برای یک روز به بیش از 50 نفر نیاز دارید. تبلیغات تدریس خودتان را در اینترنت ثبت کنید و خیالتان راحت باشد که در سراسر کشور قابل مشاهده است.

 

در شبکه های اجتماعی حضور فعال داشته باشید و برای جذب شاگرد تبلیغ کنید

ما انسانها به صورت ناخودآگاه دنیای جدیدی به نام فضای مجازی درست کردیم که بنابر آمارها تقریبا نصف زمان خود را در آن می گذرانیم. حالا که همچین فضایی در دسترس است برند ها و کسب و کارهای مختلف به فکر این می افتند که چگونه در اینترنت حضور داشته باشند؟ از چه ابزارهایی برای حضور و تبلیغ در این فضای مجازی استفاده کنند.

حضور فعال در این شبکه ها مانند اینستاگرام، لینکدین، یوتیوب می تواند به شما جهت جذب مشتری کمک کند. یکی از راه های جذب مشتری، ساخت تیزرهایی به این منظور می باشد. مثلا یک دوره آموزشی را می خواهید برگزار کنید و جهت معرفی دوره خودتان، یک تیزر ویدئویی تهیه می کنید و آن را در محیط های مختلف پخش می کنید. این کار به شما کمک می کند که به جذب مشتری بیشتری بپردازید و در نتیجه به درآمد بیشتری برسید.

 

علاوه بر حضور در شبکه های اجتماعی، می توانید طراحی سایت داشته باشید یا از سایت های معتبر آموزشی  استفاده کنید. مثلا شما می توانید فایل آموزشی خود را چه بصورت ویدئویی، چه پی دی اف در سایت هایی مانند فایل ناب و درآمد برتر بارگزاری کنید و هم به آموزش بپردازید و هم به درآمد برسید.

 

 

نقشه راه

قطعا برای شروع به هر کاری احتیاج به نقشه راهی خواهید داشت تا با تکیه بر آن کاری را شروع کنید و مطمعن باشید که از آن می توانید به کسب درآمد بپردازید. شما یا باید از تجربه های دیگران در این مسیر استفاده کنید و یا خودتان به کسب تجربه بپردازید. پیشنهاد شخصی خود من این است که از تجربه های دیگران استفاده کنید و از تکنیک های موفقیت آمیزی که استفاده شده است بهره مند شوید.

شما می توانید در دوره تبدیل دانش به ثروت شرکت کنید و هر آنچه را که لازم است بدانید تا از آن برای کسب درآمد از طریق آموزش مهارتتان به دیگران به دست آورید را بیاموزید. این یک پیشنهاد ویژه است که می تواند سکوی پرتاب مناسبی برای شما جهت کسب درآمد باشد.

شما با شرکت در این دوره می توانید بدون هزینه کارتان را شروع کنید و در نهایت به کسب درآمد مناسبی برسید.

  • محمد غفوری
  • ۰
  • ۰

کسب درآمد از آموزش زبان برنامه نویسی اندروید از طریق اینترنت

 

کسب درآمد از آموزش زبان برنامه نویسی اندروید از طریق اینترنت

 

 

زبان برنامه نویسی اندروید مانند سایر زبان های دیگر طرفداران پر شماری دارد که دلیل آن درآمد بالای این زبان برنامه نویسی می باشد. کسانی که به این زبان مسلط باشند می توانند از شیوه های مختلف به درآمد برسند. یکی از این شیوه ها، آموزش آن به دیگران می باشد.

کسانی که به زبان برنامه نویسی اندروید مسلط باشند، می توانند اپلیکیشنی طراحی کنند و آن را در پلتفرم هایی مانند بازار و گوگل استور به فروش برسانند. همین دلیل باعث می شود تا افراد زیادی به برنامه نویسی روی بیاورند و از طریق آن به کسب درآمد بپردازند.

کسانی که به زبان های برنامه نویسی حوزه گوشی تسلط دارند می توانند با آموزش مهارت خود به علاقه مندان بسیاری که در این حوزه وجود دارد به کسب درآمد قابل قبولی برسند. در ادامه این مطلب از سایت درآمد برتر، شما خواهید آموخت که چگونه از مهارتتان می توانید به درآمد برسید. به عبارتی از دانشتان می توانید به ثروت برسید.

 

 

کسب درآمد از آموزش برنامه نویسی اندروید برای چه کسانی مناسب است؟

اگر شما از مهارت بالایی در این زمینه برخوردار هستید و می توانید به خوبی انتقال مفاهیم را به زبان آموزان داشته باشید، می توانید از طریق مهارتتان و آموزش آن به دیگران به کسب درآمد بپردازید. سعی ما بر این است تا یک سری از کارهایی که می تواند شما را در رسیدن به این هدف یاری کند، معرفی نماییم.

شما برای رسیدن به درآمد لازم است بدانید که دقیقا چه چیزهایی باید آموزش دهید، چه چیزهایی می تواند شوق و انگیزه را در افراد ایجاد کنند تا به شما جهت فراگیری آموزش روی بیاورند.

پاسخ به این سوال و سوال های مشابه می تواند به شما کمک فراوانی بکند.

 

 

کدام شیوه آموزشی برای آموزش برنامه نویسی اندروید مناسب تر است؟

به دلایل متعددی آموزش اینترنتی نسبت به حضوری حائز اهمیت تر است. به خصوص که  به دلیل شرایط کرونا حدود دو سال افراد به آموزش اینترنتی روی آورده و با آن انس گرفتند.

از طرف دیگر، ذات خود برنامه نویسی به گونه ای است که شخص تمایل دارد به صورت اینترنتی آموزش های لازم را فرا بگیرد. بنابراین در وهله اول تمرکزتان را بر روی آموزش اینترنتی بگذارید و از بسترهای مختلف و متنوعی که وجود دارد که به آموزش مهارتتان در برنامه نویسی اندروید بپردازید.

به عنوان مثال می توانید به کسب درآمد از آموزش برنامه نویسی اندروید در یوتیوب توجه کنید.

 

کسب درآمد از آموزش در یوتیوب

آموزش در یوتیوب طرفداران زیادی دارد. شما می توانید با کمی سرچ در این محیط مشاهده کنید که مطالب آموزشی مختلفی وجود دارد که توسط اشخاص متفاوتی بارگزاری شده است. شما می توانید یک اکانت کاربری برای خودتان تشکیل دهید و آموزش های خودتان را در آن قرار دهید.

البته لازم است تا به جذب فالور هم فکر کنید. زیرا هر چه دنبال کننده بیشتری داشته باشید یعنی امکان جذب شاگرد یا مشتری بیشتری هم خواهید داشت و این باعث می شود تا به سمت درآمد بیشتری هم حرکت کنید.

کسب درآمد از آموزش در یوتیوب شاید در ابتدا برای شما بازدهی کمی داشته باشد، اما توجه کنید که باید کمی صبور باشید و تلاش بیشتری کنید تا خود را به دیگران نشان دهید و زمینه را برای جذب افراد بیشتر و درآمد بیشتر فراهم کنید.

تفاوتی که کسب درآمد از طریق یوتیوب با سایر اپلیکیشن های دیگر دارد این است که شما می توانید از این طریق به درآمد دلاری دست پیدا کنید. شاید این انگیزه مناسبی را در شما ایجاد کند.

 

 

کسب درآمد بیشتر به چه صورت امکان پذیر است؟

چنانجه شما بتوانید آموزشتان را پروژه محور پیش ببرید و به مخاطبانتان آموزش های کاربردی و مهم را یاد بدهید شک نکنید که مسیر را برای کسب درآمد بیشتر هموار کرده اید. البته باید از بسترهای مختلف به افزایش درآمد اقدام کرد.

کسب درآمد بیشتر ارتباط مستقیم با تعداد شاگردان شما و تلاش شما دارد. اجازه بدهید مطلب را باز کنیم.

افرادی که در هر زمینه ای تمایل به کسب درآمد از طریق آموزش مهارتشان به دیگران دارند باید خود را از تبلیغات و تلاش برای جذب شاگرد جدا ندانند. بنابراین لازم است تا شما شیوه های جذب مشتری را بدانید و با آن ها آشنا شوید. به عنوان مثال می توانید از Google ads برای تبلیغات استفاده کنید.

به خصوص اینکه اگر شما یک سایت هم داشته باشید بسیار می تواند به شما کمک کند. بنابراین اگر از این شیوه برای تبلیغات کسب و کارتان استفاده می کنید بهتر است تا طراحی سایت هم داشته باشید.

 

گوگل ادز ( Google ads ) چیست و چه کاربردی در تبلیغات دارد؟

گوگل ادز (Google Ads) دریچه‌ای است که دنیای دیجیتال مارکتینگ به روی کسب‌وکارها باز کرده است تا بتوانند محصولات و خدمات خود را معرفی کنند و سود خود را افزایش دهند.

گوگل ادز می‌تواند باعث افزایش ترافیک سایت شود و افراد بیشتری را به سایت شما هدایت کند. یکی از بهترین روش های تبلیغات آنلاین و اینترنتی تبلیغات در گوگل می باشد. این روش یکی از پربازده ترین روش های تبلیغات در فضای دیجیتال می باشد.

گوگل با استفاده از پلتفرم های خود بالقوه ترین مشتریان را به سمت شما سرازیر می کند. گوگل ادز یکی از خدمات شرکت گوگل است که به عنوان پلتفرمی جهت تبلیغ آنلاین در فضای اینترنت از آن استفاده می‌شود.

از گذشته تا کنون بسیاری از افرادی که در حوزه دیجیتال مارکتینگ کار می‌کنند، در سراسر جهان از این روش برای تبلیغاتشان استفاده می‌کنند. تقریباً می‌توان گفت موفقیت در گوگل به طور عمده به گوگل ادز بستگی دارد. گوگل ادز به شما این امکان را می‌دهد تا محصولات و خدمات‌تان را در اختیار مخاطبین مورد علاقه‌تان قرار دهید.

بنابراین چنانچه طراحی سایت داشته باشید و محتواهای آموزشی خود را در آن به نمایش بگذارید و سپس از طریق گوگل ادز به تبلیغات برای خودتان بپردازید، شک نکنید که می توانید باعث جذب مشتری بیشتری بشوید و به کسب درآمد بالاتر برسید.

اگر هم از سایت شخصی برخوردار نیستید، می توانید محصولات آموزشی خودتان را در سایت های فایل ناب و درآمد برتر به نمایش بگذارید.

 

 

از چه تکنیک هایی برای کسب درآمد بیشتر باید استفاده کنیم؟

قاعدتا برای رسیدن به قله مورد نظر گاهی اوقات باید از تکنیک هایی نیز استفاده بکنیم. سوال اینجاست که استفاده از چه تکنیک هایی ما را به کسب درآمد بیشتر سوق می دهد؟

پاسخ به این سوال برای مشاغل مختلف، متفاوت است. ولی راجع به مبحث کسب درآمد از آموزش مهارتتان می توانیم به معرفی راه حلی بپردازیم.

 

استفاده از سر فصل های آموزشی جذاب

یکی از تکنیک های مورد نظر، برگزاری دوره های آموزشی می باشد، اما باید بدانید که برگزاری دوره آموزشی زمانی برای شما می تواند درآمد زا باشد که از سرفصل های آموزشی مناسب، جذاب و پر طرفدار استفاده کنید.

مثلا برای شمایی که قصد دارید از طریق آموزش برنامه نویسی حوزه موبایل به کسب درآمد برسید، نباید از آموزش های پیش پا افتاده ای استفاده کنید و آن را در سرفصل های آموزشی خود قرار دهید. بلکه باید از عنوان های آموزشی جذاب استفاده کنید تا مخاطب به سمت شما هدایت شود تا در دوره های آموزشی شما شرکت کند.

استفاده از سر فصل های آموزشی جذاب یکی از تکنیک های مهم است که در معرفی دوره آموزشی شما باید لحاظ گردد تا باعث جذب مشتری بیشتر شود و نهایتا به کسب درآمد بیشتر برسید.

 

پروژه محور کار کنید

برنامه نویسی از آن دسته مشاغلی است که با انجام پروژه آموخته می شود. بنابراین افرادی که قصد دارند به آموزش این حرفه بپردازند لازم است حتما به صورت پروژه محور مطالب آموزشی خود را بیان کنند. مثلا اگر می خواهید راجع به تکرار در زبان برنامه نویسی مطالب را آموزش دهید، از تمرین ها یا پروژه های جذاب برای آموزشتان استفاده کنید.

 

 

یک پیشنهاد ویژه

در این مطالب تنها گوشه هایی از روش های کسب درآمد از طریق آموزش مهارت و تخصصتان به دیگران بیان شد. قطعا راه ها و تکنیک های بیشتری وجود دارد که می تواند شما را در این مسیر بهتر یاری کند.

لطفا به جواب این سوال فکر کنید. چطور می توانم از آموزش دانش و مهارت خودم به دیگران بدون هیچ سرمایه ای به کسب درآمد برسم؟ آیا چنین راهی وجود دارد؟

اجازه دهید جواب این سوال را ما بدهیم.

شما می توانید در دوره تبدیل دانش به ثروت، تنها ظرف چند هفته تمام مطالبی را که می تواند به شما در کسب درآمد یاری کند را بیاموزید و مطمعن شوید که بدون هیچ سرمایه ای می توانید از آموزش مهارتتان به کسب درآمد بپردازید و روز به روز یا شایدم لحظه به لحظه بر درآمد خود بیافزایید.

تنها پیشنهاد ما به شما، شرکت در دوره تبدیل دانش به ثروت می باشد. با خیالی راحت در این مسیر قدم بردارید و پول پارو کنید.

  • محمد غفوری
  • ۰
  • ۰

 

کسب درآمد از آموزش عکاسی به صورت آنلاین

 

 

 

 

عکاسی به دلایل گوناگون طرفداران بسیار زیادی در سنین مختلف دارد. کمتر کسی پیدا می شود که روزانه حداقل یک مرتبه را از خود عکس نگیرد یا در مسافرت های مختلف شروع به عکس گرفتن نکند.

همه دوست دارند که عکس های فوق العاده زیبا از خود و دیگران بگیرند و هر از گاهی آن ها را در آلبوم خاطرات خود مرور کنند. به جرات میشود گفت که عکس های جذاب ادم را غرق در خودش می کند و مرور لحظه به لحظه یک خاطره زیبا را در ذهن رقم می زند.

تصور کنید که در سایت های گردشگری، فضای اینستاگرام یک عکس زیبا از طبیعت مورد علاقه اتان می بینید. محال است که غرق در آن نشویم و به آن خیره نشویم.

هنر عکاسی علاقه مندان بسیار زیادی دارد ولی تکنیک های آن هم زیاد است. بنابراین آموزش عکاسی برای کسانی که تسلط کافی به این هنر جذاب دارند یکی از گزینه های بسیار خوب برای کسب درآمد می باشد. در ادامه این مطلب از سایت درآمد برتر شما تا حدودی خواهید آموخت که چطور می توان از مهارتتان در عکاسی به کسب درآمد بپردازید.

 

 

مخاطبان آموزش عکاسی چه کسانی هستند؟

شمایی که قصد کسب درآمد از آموزش عکاسی را دارید باید خیالتان راحت باشد که مخاطبان شما از همه سنین هستند. بخصوص جوانان و نوجوانان. می توان گفت که از بازار کار بسیار مناسبی برخوردار هستید و می توانید با انجام یک سری از کارها به جذب افراد مختلف بپردازید و در نتیجه به کسب درآمد بیشتر هم فکر کنید.

سوالی را از شما می پرسم.

 آیا یک عکس که با مهارت خاصی هم گرفته شده است در همه موارد کاربرد دارد؟

شمایی که در عکاسی مهارت دارید به خوبی می دانید که آموزش عکاسی ارتباط خیلی مستقیمی با نرم افزار فتوشاپ دارد.

حتما از جواب سوال بالا را متوجه شده اید که مخاطبان آموزش عکاسی تنها کسانی نیستند که علاقه به هنر عکاسی دارند، بلکه کسانی هم که به به آموزش فتوشاپ علاقه مند هستند می توانند آموزش های شما را دنبال کنند.

می توانید با مطالعه مطلب کسب درآمد از آموزش نرم افزار فتوشاپ به اهمیت و ارتباط عکاسی با فتوشاپ پی ببرید.

 

 

برای کسب درآمد از آموزش عکاسی کار سختی دارم؟

برای کسب درآمد از آموزش عکاسی اصلا کار سختی ندارید، فقط لازم است تا یک سری کارها را انجام دهید. مثلا انجام تبلیغات برای دیده شدن، طراحی سایت که عکس های حرفه ای شما را نشان دهد داشته باشید، برگزاری وبینار های آموزشی و ...  می تواند به شما جهت کسب درآمد کمک خیلی خوبی بکند.

در ادامه دو روش را برایتان مطرح می کنیم:

 

تبلیغات

شما می توانید تبلیغاتتان را به شیوه های مختلف انجام دهید. اما توصیه ما به شما این است که تبلیغاتتان را به صورت تصویری انجام دهید. یعنی چی؟

یعنی بعضی از شیوه های تبلیغاتی که به خوبی نمی توانند کار شما را نمایش دهند استفاده نکنید. مثلا از تراکت خالی که فقط شما را به عنوان یک عکاس معرفی می کند استفاده نکنید. می توانید همان تراکت را به صورت تصویری انجام دهید. مثلا یکی از شاهکارهای عکاسی خود را بر روی آن تراکت چاپ کنید و سپس خودتان را معرفی کنید.

یا می توانید یک سایت ایجاد کنید که در آن شما عکس هایی که گرفته اید را به نمایش بگذارید.

همه این ها می تواند باعث تبلیغات برای شما بشود و به راحتی افراد جذب هنر شما شوند و شما با آموزش مهارتتان به این افراد به کسب درآمد بپردازید.

 

وبینارهای آموزشی

وبینارهای آموزشی نیز یکی دیگر از راه هایی است که می تواند افراد را به سمت شما جذب کند. اجازه دهید یک مثالی برایتان بزنم.

زمانی که دانشجو بودم، همایشی در دانشگاه در ارتباط با آموزش زبان انگلیسی برگزار شد که اتفاقا کل سالن همایش پر شد.

مسئولان برگزاری همایش فرم هایی را پخش کردند و اکثر بچه ها فرم ها را پر کردند. مجری همایش که از مدرسان آن موسسه آموزشی بود از کاربردهای زبان و اهمیت یادگیری آن صحبت کرد. بعد از دو هفته تعداد زیادی از بجه ها به موسسه آن ها رفتند و در کلاس هایشان ثبت نام کردند. به همین راحتی!!!

شما هم می توانید یک وبینار آموزشی تشکیل دهید و در آن به اهمیت عکاسی و به اینکه چطور خلق لحظات زیبا بکنیم بپردازید. خودتان خواهید دید که بعد از مدت بسیار کوتاهی افراد به سمت شما جذب می شوند.

 

 

آموزش عکاسی به صورت آنلاین؟

چرا که نه. شما می توانید با برگزاری کلاس های مجازی به آموزشتان بپردازید. این کار باعث می شود تا از مناطق مختلف جذب شاگرد داشته باشید. شاید در ابتدا تعداد شاگرد های شما پایین باشد، اما اگر تبلیغات مناسب انجام داده باشید در دوره های بعدی تعداد شاگردهای شما زیادتر هم می شود. بنابراین توجه ویژه ای به تبلیغات داشته باشید.

 

 

تولید محتوا در آموزش عکاسی

یکی از راه های جذب شاگرد، تولید محتوا است. تولید محتوای شما می تواند یک تیزر چند دقیقه ای باشد. مثلا شما می توانید از عکس هایی که گرفته اید یک تیزر دو سه دقیقه ای درست کنید. البته یک اهنگ ملایم هم روی عکس ها بزارید که مخاطب شما بیشتر غرق در هنر شما بشود.

محتوایی هم که تولید کردید می توانید در محیط های مختلف منتشر کنید. مثلا صفحه اینستاگرام خودتان، صفحه اینستاگرام دیگران، اپارات، یوتیوب و...

عملا دست شما برای انتشار محتوایی که تولید کرده اید باز است.

یا اگر شرایط انتشار در این محیط ها را نداشتید، می توانید از سایت های همکاری در فروش فایل ناب و درآمد برتر برای کسب درآمد از آموزش هایتان و همچنین انتشار محتوای رایگانی که تولید کرده اید، استفاده کنید.

 

 

چگونه می توانم درآمدم را از آموزش عکاسی افزایش دهم؟

شما هر چه بیشتر شناخته شوید، بیشتر می توانید به درآمد برسید. اما چگونه؟

 

بعضی از جلسات خود را رایگان کنید یا تخفیف بگذارید

شما می توانید در ابتدا دوره های آموزشی که برگزار می کنید را با مبلغ کمتر اغاز کنید.

مثلا اگر دوره آموزشی شما 1 میلیون هست، شما با 500 هزار تومن شروع کنید. مطمعن باشید که کیفیت آموزشی شما به صورت اتوماتیک باعث جذب افراد بیشتر به سمت شما می شود. پس در ابتدا به جذب مشتری بیشتر فکر کنید، بعدا می توانید درآمدتان را هم بیشتر کنید.

 

سعی کنید در جلسات آموزشی خود، زیبایی خلق کنید

معمولا کسانی که به عکاسی علاقه مند هستند، یعنی علاقه ای هم به هنر دارند، هر چه آثار شما و یا مطالب آموزشی شما هنری تر باشد، می تواند باعث جذب بیشتر افراد در کلاس های بعدی شما بشود.

پس سعی کنید که در جلسات آموزشی خود علاوه بر اینکه مطالب آموزشی جذاب می گویید، خلق زیبایی هم داشته باشید.

 

 

راه حل بهتر جهت درآمد بیشتر

شما باید بدانید که تکنیک های بسیاری جهت آموزش هر چه بهتر وجود دارد، تکنیک هایی که شاید نتوان در هر جایی پیدا کرد. تکنیک هایی که با تجربه افراد به اثبات رسیده اند.

برای اینکه بتوانید با یادگیری تکنیک های بیشتر به کسب درآمد بپردازید، از دوره تبدیل دانش به ثروت استفاده کنید. شما با شرکت در این دوره آموزشی می آموزید که چگونه از دانش به ثروت می رسید.

این دوره آموزشی ظرف مدت کوتاهی به شما انواع تکنیک ها را خواهد گفت و پس از آن می توانید با خیال راحت به کسب درآمد از آموزش مهارتتان بپردازید.

  • محمد غفوری
  • ۰
  • ۰

آموزش درس ریاضی و کسب درآمد بالای 10 میلیون تومان

 

 

 

 

 

ریاضی درسی است که تقریبا اکثر افراد بخصوص دانش آموزان در مقاطع مختلف با آن مشکل دارند و احساس راحتی با آن نمی کنند و همیشه چالش هایی با این درس داشته اند. جالب است بدانید که همین چالش می تواند باعث علاقه مندی به این درس و یا حتی باعث دل زدگی شود. ریاضی درس مهمی برای تمام مقاطع می باشد و نباید اهمیت آن را در تحصیل، کم دانست. 

اما برای افرادی که تسلط کافی به این درس مهم تحصیلی دارند و هم چنین علاقه مند به آموزش و تدریس می باشند می توانند ازاین چالش برای رسیدن به یک درآمد مناسب استفاده کنند.

میزان درآمدی که از آموزش ریاضی می توانید کسب کنید بسیار قابل توجه است. حتی مبلغ 10 میلیون تومان در ماه هم دور از انتظار نباید باشد.

بنابراین کسانی که علاوه بر تسلط به ریاضی، به آموزش آن هم علاقه مند هستند نباید این فرصت را از دست بدهند. در ادامه این مطالب از سایت درآمد برتر به بیان راهکارهایی می پردازیم که می تواند شما در کسب درآمد از طریق آموزش مهارتتان هدایت کند.

 

روش های کسب درآمد از آموزش ریاضی

به شیوه های مختلف می توان از آموزش ریاضی به کسب درآمد پرداخت. شیوه هایی که شما را به درآمد بالایی می رساند. در این قسمت به معرفی چند شیوه خواهیم پرداخت.

 

آموزش خصوصی

برای رسیدن به درآمدهای بالا و خوب پول درآوردن از کار و شغل تدریس خصوصی باید با علاقه به این کار روی آورد. به عنوان مثال چنانچه در رشته مهندسی مکانیک تحصیل کرده اید می توانید وارد صنعت شوید و یا در زمینه آموزش و تدریس خصوصی فعالیت داشته باشید و یا هر کار دیگری به جز این دو مورد را انتخاب نمائید.

تنها در صورتی تدریس خصوصی را انتخاب کنید که به این کار علاقه دارید و از انجام کارهای آموزشی لذت می برید.

حتی برای دروس تدریسی هم این اصل را در نظر داشته باشید و به عنوان مثال اگر از درس ریاضی خوشتان می آید به عنوان یک معلم خصوصی ریاضی برای امتحان یا کنکور در زمینه تدریس خصوصی فعالیت داشته باشید.

 

حضور در موسسات آموزشی

حضور در موسسات آموزشی نیز یکی دیگر از راه های کسب درآمد از آموزش ریاضی می باشد. به این صورت که شما در یک موسسه آموزشی حضور می یابید و به تدریس برای عده ای می پردازید. اما این روش برای آموزش درس ریاضی طرفدار زیادی ندارد. دلایل آن هم مشخص است، زیرا کسانی که تمایل به یاد گرفتن ریاضی دارند بصورت خصوصی و در یک محیط خلوت بهتر به یادگیری مطالب آموزشی می پردازند.

با این حال حضور در موسسات آموزشی نیز راهی برای کسب درآمد از آموزش ریاضی می باشد.

 

تولید ویدئوهای آموزشی

ویدئوهای آموزشی می تواند تاثیر خیلی مثبتی بر روی آموزشتان داشته باشد.

تصور کنید که می خواهید یک مطلب را به مخاطبانتان آموزش دهید و آن مطلب هم سخت است. مثلا می خواهید بخش مثلثات را به مخاطبانتان آموزش دهید. به نظر شما، آیا با یک یا دو بار آموزش مثلثات به دانش آموزتان، او به تسلط می رسد؟ قطعا جواب خیر است.

بسیاری از مطالب ریاضی احتیاج به مرور بیشتر و مطالعه بیشتر دارند. یکی از راه های پر بازده که باعث می شود خیال دانش آموز و معلم از بابت انتقال مفهوم راحت باشد، استفاده از ویدئوی آموزشی می باشد.

مثلا تصور کنید که شما برای بخش مثلثات در ریاضی، یک ویدئوی آموزشی نیز تهیه کرده اید، خیال دانش آموز راحت خواهد بود که می تواند بارها و بارها به مرور مطالب بپردازد و همین راهکار ساده می تواند باعث شهرت شما و شناخته شدن شما برای سایر دانش آموزان شود و از شما بخواهند که به آن ها نیز آموزش ریاضی بدهید.

بنابراین تاثیر تولید محتوای آموزشی را کمرنگ ندانید و از آن به نحو احسن استفاده کنید.

 

 

چگونه باعث جذب بیشتر مخاطب شوم؟

جذب مخاطب برای تدریس مهارتمان و کسب درآمد از آن، اهمیت بسیاری دارد، فرض کنید که شما تسلط بسیار خوب به مهارتتان دارید و حتی به آموزش هم علاقه منید، اما تعداد مخاطبان شما برای یادگیری آموزشتان اندک است، در نتیجه شما نتوانسته اید به درآمد مناسب برسید.

سوال این است که چطور باعث جذب مخاطب شوم؟ در ادامه به بررسی راهکارهایی خواهیم پرداخت که می تواند تاثیرات مناسبی به منظور جذب مشتری داشته باشد.

 

امتحان کردن روش هایی که پر بازده هستند

برای فعالیت در زمینه تدریس خصوصی و کسب درآمد بالا از این کار باید شاگرد داشته باشید.

سعی کنید روش های مختلفی را برای جذب شاگرد امتحان نمائید و اگر در ابتدای کار شاگردهای زیادی نداشتید نا امید نشوید.

با آموزشگاهها و موسسات تدریس خصوصی مختلف تماس بگیرید. برای خودتان سایت یا وبلاگی بزنید. از شبکه های اجتماعی استفاده کنید. در سایت های تخصصی تدریس خصوصی یا سایت های عمومی تبلیغات اینترنتی مانند دیوار و شیپور تبلیغ خودتان را ثبت نمائید، به شاگردهای فعلی خودتان کارت بدهید تا شما را به افراد دیگر معرفی نمایند و...

باید مداومت داشته باشید و اگر به تدریس خصوصی علاقه داشته باشید حتما این کار را انجام خواهید داد. ابتدای کار ممکن است شاگردهای کمی داشته باشید و قیمت کلاس ها بالا نباشد ولی اگر ادامه دهید پیشرفت می کنید.

 

کار با شاگردهای فعلی را به نتیجه مناسب برسانید

شاید موثرترین توصیه برای کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی این باشد که شاگردهای فعلی خودتان را به بهترین نتیجه ممکن برسانید.

به عنوان مثال، اگر شما یک استاد آیلتس برای کلاس خصوصی هستید، وقتی شاگردهای شما نتیجه خوبی بگیرند، شما را به دیگران هم معرفی خواهند کرد و به این ترتیب متقاضیان کلاس های شما هر روز بیشتر شده و در نهایت به درآمدهای عالی خواهید رسید.

به هر میزان کلاس های با کیفیت تری داشته باشید و شاگردهای شما بهتر نتیجه بگیرند در نهایت موفق تر خواهید شد. حتی اگر در حال حاضر فقط یک شاگرد دارید همین شاگرد را به بهترین نتیجه ممکن برسانید.

 

داشتن مداومت و نا امید نشدن در ابتدای کار

مانند هر کار دیگری ممکن است در ابتدای کار تعداد شاگردهای زیادی نداشته باشید و درآمد شما خیلی زیاد نباشد.

اگر می خواهید در کار تدریس خصوصی موفق باشید باید مداومت داشته باشید و نا امید نشوید. اگر در ابتدای کار آموزشگاه ها نرخ کمی را برای هر جلسه تدریس خصوصی به شما پیشنهاد دادند ایرادی ندارد. تدریس را انجام دهید و تجربه کسب کنید و در مراحل بعد می توانید به درآمدهای بالاتر هم برسید.

روش های متفاوتی برای جذب مشتری وجود دارد که تنها به چند شیوه اشاره کردیم. اگر به  صورت اینترنتی یا آنلاین به آموزش مهارتتان در درس ریاضی می پردازید از قابلیت های اپلیکیشن اینستاگرام غافل نشوید و مانند سایر روش هایی که برای جذب مشتری استفاده می کنید، از این شیوه هم استفاده کنید و مداومت داشته باشید تا بالاخره مزد زحماتتان را بگیرید و به یک درآمد بالا دست پیدا کنید.

آیا می خواهید اطلاعات کاملتری در خصوص راه اندازی کسب و کار آموزش آنلاین دریافت کنید و فعالیت آموزشی خود را در اینترنت شروع کنید تا درآمد قابل توجهی کسب کنید؟ برای این منظور می توانید این مقاله جامع را مطالعه کنید و با استفاده از نکات ارائه شده در آن، کسب و کار تدریس آنلاین خود را شروع کنید: کسب درآمد از آموزش در اینترنت

 

 

چطور می توانم به درآمد بیشتر برسم؟

رسیدن به درآمد بیشتر اصلا نباید دور از انتظارتان باشد و مطمعن باشید که رسیدن به درآمد هر چه بیشتر امکان پذیر است منتها باید اصولش را بدانیم. در ادامه به معرفی چند اصل که می تواند باعث کسب درآمد بیشتر بشود را معرفی خواهیم نمود.

 

انتخاب کار تدریس خصوصی به عنوان یک کار تمام وقت

کار تدریس خصوصی را می توان به صورت تمام وقت و یا پاره وقت انجام داد.

البته اساتیدی که بر روی انجام این کار متمرکز شده اند و فقط تدریس خصوصی را انجام می دهند درآمدهای بالاتری را بدست می آورند. اگر کار دیگری دارید در کنار انجام آن کار هم می توانید به کار تدریس خصوصی بپردازید اما بهترین حالت این است که به صورت تخصصی و حرفه ای فقط این کار را انجام دهید.

وقتی فقط در زمینه تدریس خصوصی فعالیت دارید تمرکز بیشتری دارید و بهتر تدریس می کنید در نتیجه موفق تر خواهید بود.

 

در نظر گرفتن اهداف مالی برای هر ترم و یا هر سال تدریس خصوصی

به منظور پیشرفت در کار تدریس خصوصی و خوب پول ساختن از این کار باید هر ترم هدف مالی را برای خودتان مشخص نمائید.

مثلا اگر ترم گذشته در طول 6 ماه حدود 30 میلیون تومان از تدریس خصوصی درآمد داشته اید، برای این ترم هدف بزرگتری برای خودتان در نظر بگیرید و مثلا هدف کسب درآمد 35 یا 40 میلیون تومان را برای خودتان در نظر بگیرید.

توجه کنید که شما با این روش خودتان شرایط را خلق می کنید و می توانید هر ترم پیشرفت نمائید. راهکارهای رسیدن به هدف را جذب خواهید کرد و به سرعت در مسیر رسیدن به درآمدهای عالی و بی نظیر قرار خواهید گرفت.

 

فعالیت در زمینه تدریس خصوصی دروس کنکوری

مدرسینی که در زمینه تدریس خصوصی دروس کنکوری فعالیت دارند معمولا به درآمدهای بالاتری هم می رسند.

کنکور به نسبت امتحانات از اهمیت بالاتری برخوردار است و اگر بتوانید خیلی عالی عمل کنید به گونه ای که والدین به شما اعتماد نمایند و کلاس های کنکور را با شما برگزار کنند مسلما درآمدهای بالایی در انتظار شما خواهد بود.

البته برای فعالیت در زمینه تدریس خصوصی کنکور بهتر است خودتان در کنکور موفق بوده باشید و بتوانید ادعا کنید که می توانید شاگردهای خودتان را هم به موفقیت برسانید.

 

 

و اما راه حل نهایی:

در این مطلب سعی شد تا اهمیت درس ریاضی و همچنین نحوه کسب درآمد از آموزش آن و حتی افزایش درآمد از آموزش ریاضی هم بیان شود. اما آیا تنها عمل به همین راهکارها می تواند باعث کسب درآمد از طریق کسب درآمد از آموزش شود؟ ایا راهکار دیگری نیز وجود دارد؟

شما با شرکت در دوره تبدیل دانش به ثروت می توانید از تمامی تکنیک هایی که باعث رشد درآمد شما از طریق آموزش مهارتتان به دیگران می شود مطلع شوید و از آن ها بهره ببرید. بنابراین این فرصت را از دست ندهید و با شرکت در دوره فوق راه خود را برای رسیدن به درآمد بسیار قابل توجه از طریق آموزش مهارت خودتان به دیگران هموار کنید.

 

  • محمد غفوری
  • ۰
  • ۰

زبان انگلیسی و کسب درآمد میلیونی از آموزش آن

 

 

 

 

بدون شک زبان انگلیسی یکی از مهم ترین نیازهایی است که هر فردی باید آن را فرا بگیرد. فراگیری زبان انگلیسی فقط مختص به دانشجویان، دانش آموزان، بازرگانان و ... نیست ، بلکه همه باید به طور نسبی آن را فرا گیرند.

افرادی که به زبان انگلیسی مسلط باشند می توانند از راه های مختلف به کسب درآمد بپردازند. مهم ترین و پر درآمد ترین راه آن، آموزش می باشد.

امروزه از بچه های 4 ساله تا افراد 70 ساله جهت فراگیری زبان انگلیسی به موسسات مختلف آموزشی یا فروشگاه هایی که محصولات آموزشی را می فروشند مراجعه می کنند تا بتوانند به فراگیری آن بپردازند.

شخصا معتقدم افرادی که به این حوزه ورود می کنند نهایتا رضایت خاطر خواهند داشت زیرا درآمدی که از آموزش به دست می آورند بسیار قابل توجه است. بنابراین افرادی که تسلط کافی به زبان انگلیسی دارند می توانند از طریق آموزش راه خود را برای رسیدن به درآمد هموار کنند. در ادامه این مطالب از سایت درآمد برتر شما خواهید آموخت که چطور از آموزش مهارت خودتان جهت کسب درآمد استفاده کنید، با ما همراه باشید.

 

 

چطور می توانم از طریق آموزش زبان انگلیسی به درآمد برسم؟

جواب مشخص است!

آموزش زبان انگلیسی از جمله کارهایی است که چه به صورت حضوری و چه غیر حضوری درآمد خیلی بالایی دارد. بنابراین شما می توانید از راه های مختلف به کسب درآمد بپردازید که در ادامه چند شیوه را معرفی خواهیم نمود.

 

برگزاری کلاس های حضوری در موسسات آموزشی

برگزاری کلاس حضوری برای فراگیری آموزش زبان علاقه مندان زیادی دارد. تنوع موسسات آموزشی مختلف نشان دهنده این مساله است.

بنابراین اگر شما از مهارت مناسبی در زمینه آموزش دارید می توانید جذب این موسسات شوید و از طریق آموزش به کسب درآمد بپردازید.

اگرچه که برگزاری کلاس های حضوری مزیت های خود را دارد اما معایبی هم دارد که مانع از کسب درآمد بیشتر می شود. یکی از این موانع این است که فراگیران تمایل بیشتری به فراگیری زبان به صورت آنلاین دارند. که در ادامه به آموزش به صورت آنلاین خواهیم پرداخت.

 

آموزش زبان انگلیسی به صورت آنلاین

بدون شک یکی از بهترین و پر درآمدترین راه های کسب درآمد، آموزش زبان انگلیسی به صورت آنلاین و یا در صفحات مجازی می باشد.

با کمی بررسی در برنامه پر مخاطب اینستاگرام متوجه می شوید که آموزش زبان انگلیسی در این برنامه طرفداران زیادی دارد. شما هم می توانید با ایجاد صفحه شخصی خودتان در اینستاگرام و بالا بردن مخاطبانتان، به آموزش بیشتر و درآمد بهتر دست پیدا کنید.

البته لازم است تا تکنیک های جذب مشتری را نیز بدانید. مثلا راه های جذب مشتری بیشتر را می توان در تبلیغات بهتر، کیفیت بهتر در آموزش، استمرار بیشتر در کار نام برد.

 

 

تکنیک های جذب مشتری

افزایش تعداد مشتریان ارتباط مستقیمی با مهارت شما دارد. مثلا شخصی که مهارت بیشتر در تخصص خود داشته باشد یا از شیوه های مختلف به تبلیغات کار خود بپردازد قطعا مشتری های بیشتری می تواند جذب کند. افرادی که تمایل دارند از طریق آموزش زبان انگلیسی به کسب درآمد بپردازند، می توانند راه های زیر را به عنوان شروع طی کنند.

 

آموزش دادن مطالب خود در محیط های مناسب

امروزه ارتباط غیر کلامی نقش موثرتری نسبت به ارتباط کلامی دارد.

لازم است بدانید که مخاطب شما در نگاه اول جذب محتوای آموزشی شما نمی شود! در قدم اول لازم است تا محیطی که در آن به آموزش مطالب می پردازید کاملا متناسب با محتوای آموزشی شما باشد. زمانی که مخاطب از محیط آموزشی شما خوشش بیاید قطعا آموزش شما را دنبال می کند.

 

در آموزش اینترنتی حتما از قابلیت ارتباط تصویری استفاده کنید

افرادی که علاقه مند به آموزش زبان انگلیسی یا هر زبان خارجی دیگری هستند و تمایل به آموزش مطالب خود در بستر فضای مجازی را دارند، حتما از ارتباط تصویری استفاده کنند.

علت این کار هم مشخص است. زمانی که زبان آموز بتواند با شما به صورت انگلیسی مکالمه داشته باشد انگیزه می گیرد و کارهای شما را بیشتر دنبال می کند و حتی به صورت اتوماتیک برای تدریس شما نیز تبلیغ می کند. بنابراین برقراری ارتباط آموزشی با فراگیران شما می تواند بسیار با اهمیت باشد.

شیوه های متفاوتی برای جذب مشتری وجود دارد که هر کدام از آن ها تاثیرات خاص خودشان را دارند. به طور کلی، مهم ترین تفاوت بین آموزش حضوری و غیر حضوری ( اینترنتی، آنلاین، صفحات مجازی) را می توان به صورت زیر خلاصه کرد:

آموزش اینترنتی نسبت به حضوری از بازدهی بالایی بیشتری برخوردار و هم چنین از طرفداران بیشتری برخوردار است. طرفداران بیشتر یعنی امکان جذب بیشتر، هر چه جذب بیشتر باشد یعنی رسیدن به درآمد بالاتر میسرتر می شود.

 

 

اصول درآمد بیشتر

می توان ادعا کرد که در آموزش زبان انگلیسی دست یافتن به درآمد بیشتر، با مناسب ترین اصول به راحتی امکان پذیر است.

هر چه تسلط بیشتر باشد، لفظ کلمات مناسب باشد، از شیوه های جدید آموزشی در این حوزه بیشتر استفاده شود، قطعا درآمد بیشتر هم کسب خواهد شد.

فرض کنید شما یک دوره آموزشی برگزار کرده اید. مثلا دوره صفر تا صد آموزش زبان در 6 ماه. چه چیزی می تواند باعث شود تا از این دوره آموزشی بهترین درآمد را کسب کنید؟

قطعا وجود تخفیف مناسب می تواند این امر را برای شما میسر کند. تجربه ثابت کرده است که افراد به سمت محصولاتی بیشتر روی می آورند که از تخفیف برخوردار باشند، حتی اگر درصد کمی تخفیف خورده باشد.

شما می توانید با برگزاری یک دوره آموزشی تخفیف دار، مشتریان زیادی را جذب کنید، و در حین آموزش به مخاطبان، خودتان و شیوه آموزشیتان را به آن ها اثبات کنید و مشتریان همیشگی و در نتیجه درآمد همیشگی برای خود رقم بزنید.

یکی دیگر از راه هایی که می تواند به عنوان یک اصل در کسب درآمد بیشتر تلقی شود تدریس در محیط های مختلف می باشد. شما نباید تمام تمرکزتان تنها بر روی یک محیط جهت آموزش بگذارید. مثلا نباید فقط از قابلیت های اینستاگرام برای آموزش مهارتتان استفاده کنید. بلکه باید در محیط های مختلف مانند سایت شخصی، سایت های همکاری در فروش فایل، یوتیوب، آپارات و ... مطالب خود را منتشر کنید تا بیشتر دیده شوید و بیشتر مشتری جذب کنید و به درآمد بیشتری برسید. حتی درآمد به صورت دلاری.

 

 

تولید محتوا در آموزش زبان انگلیسی و انتشار آن

تولید محتوا در آموزش زبان انگلیسی بسیار راحت است. مثلا شما می توانید یکی از اصطلاحات پر کاربرد را در زبان انگلیسی که در هیچ موسسه آموزشی آموزش داده نمی شود را تنها با چند دقیقه آموزش ویدئویی به مخاطبان خود یاد بدهید و سپس آن را از بسترهای مختلفی مانند صفحه شخصی، سایت شخصی، یوتیوب، فایل ناب و درآمد برتر منتشر کنید و به کسب درآمد بپردازید.

در سایت درآمد برتر می توانید مدرس شوید و مطالب آموزشی خودتان را به زبان دوستان آموزش دهید.

در پایان، سوالی را می پرسم؟ آیا امکان پذیر است که به راحتی با ایجاد یک سایت، یک صفحه در اینستاگرام، تدریس در سایت های آموزشی، به کسب درآمد از طریق آموزش مهارت خودمان به دیگران برسیم؟

جواب مثبت است، اما رسیدن به درآمد مورد نظرمان الزاماتی دارد که حتما باید به آن ها توجه کنیم. الزاماتی که اگر به آن ها توجه نشود می تواند مانع رسیدن ما به درآمد مورد نظرمان شود.

شما می توانید با شرکت در دوره تبدیل دانش به ثروت تمامی ابزارها و الزاماتی که شما را به رسیدن به درآمد از طریق آموزش مهارتتان به دیگران می رساند، فرا بگیرید و با خیال راحت به کسب درآمد بپردازید و آن را روز به روز افزایش دهید.

  • محمد غفوری
  • ۰
  • ۰

کسب درآمد از آموزش ورد, اکسل, پاورپوینت و اکسس از طریق آموزش آنلاین

 

 

 

 

مجموعه نرم افزار آفیس یکی از کاربردی ترین نرم افزار های اداری می باشد که یادگیری و توانایی استفاده از آن برای هر فردی که در محیط های اداری و سازمانی مشغول به کار است جزء الزامات می باشد.

همانطور که می دانید این مجموعه قدرتمند شامل ابزارهای گوناگونی برای انجام کارهای اداری مختلف می باشد. ابزارهایی از قبیل ورد، اکسل، پا ورپوینت، اکسس و غیره که هرکدام در حیطه خاصی مورد استفاده می باشند.

از آن جایی که این نرم افزارها بسیار کاربردی و با قابلیت های فراوان می باشند و تقریبا اکثر افراد از قابلیت های مهم آن خبر ندارند، لذا آموزش دادن ویژگی های کاربردی این نرم افزارها می تواند باعث کسب درآمد شود.

تصور کنید که کارمند شرکتی از نرم افزار ورد فقط تایپش را بلد است، اما از طراحی یک جدول حرفه ای ناتوان است و همین مساله می تواند نظر رییس آن شرکت را راجع به چنین شخصی تغییر دهد.

 اهمیت یادگیری این نرم افزارهای کاربردی بر کسی پوشیده نیست، بنابراین افرادی که به این نرم افزارها تسلط کافی دارند می توانند با آموزش آن به دیگران به کسب درآمد برسند. در ادامه این مطلب از سایت درآمد برتر می توانید شیوه هایی که می تواند شما را به کسب درآمد برساند مطالعه کنید.

 

 

آموزش آفیس و راه های کسب درآمد از آن

آفیس از 7 نرم افزار تشکیل شده که 4 تای آن ها از طرفداران زیادی برخوردار هستند، ورد، اکسل، پاورپوینت و اکسس. بنابراین هر کدام از این 4 نرم افزار از ویژگی های زیادی برخوردار هستند و به تنهایی می توانند مورد آموزش قرار گیرند و باعث کسب درآمد برای شما بشوند. مثلا نرم افزار ورد خودش به تنهایی می تواند یک دوره آموزشی داشته باشد، پاور پوینت و اکسل و اکسس هم به همین شکل.

بنابراین افرادی که به این نرم افزارها مهارت و تسلط دارند می توانند به شیوه های مختلفی از طریق آموزش آن به دیگران به کسب درآمد برسند.

آفیس از آن دسته نرم افزارهایی است که هم به صورت حضوری و هم غیر حضوری طرفداران خودش را دارد. اما در حال حاضر با وجود گسترش فضای مجازی، استفاده ازاین فضا می تواند سریعتر شما را به کسب درآمد برساند.

 

تولید ویدئوهای آموزشی

از آن جایی که آفیس یک برنامه برای ویندوز است، تولید محتواهای آموزشی به صورت ویدئویی می تواند به شدت در کسب درآمد به شما کمک کند. تصور کنید که یک شخص می خواهد راجع به نحوه سکشن بندی در ورد اطلاعاتی کسب کند، آیا از طریق راهنمای متنی می تواند سریعتر به هدفش برسد یا از طریق مشاهده یک ویدئو؟ قطعا مشاهده یک ویدئوی آموزشی می تواند مفیدتر باشد و او را سریعتر به هدف برساند.

بنابراین تولید محتوای ویدئویی در آموزش نرم افزار آفیس بسیار می تواند مفید باشد و شما را سریعتر به کسب درآمد برساند. یکی دیگر از دلایلی که باعث شده تولید محتوای ویدئویی فایده بیشتری داشته باشد، این است که می توان آن را در محیط های مختلف منتشر کرد و به کسب درآمد برسید.

 

آموزش در موسسه خودتان

آموزش حضوری هم می تواند برای آموزش نرم افزار آفیس گزینه مناسبی باشد. ولی آیا آموزش حضوری توسط شما حتما باید در یک موسسه آموزشی باشد؟

بعضی از موسسات آموزشی مانند فنی و حرفه ای به آموزش حضوری می پردازند و چنانچه استخدام این مرکز آموزشی شوید می توانید به کسب درآمد بپردازید.

اما حضور در موسسات آموزشی مزیت ها و معایب خود را دارد. به عنوان مثال یک نمونه عرض می کنم. شما در موسسات آموزشی به آموزش حضوری می پردازید ولی قطعا دستمزد کمتری نسبت به شخصی که به صورت غیر حضوری به آموزش می پردازد، درآمد کسب می کنید. از مزیت های آموزش حضوری هم می توان به این مساله اشاره کرد که شما دائما شاگرد دارید.

اما سوال اینجاست که آموزش حضوری حتما باید در موسسه باشد؟

اکثرا آموزش حضوری را اینطور تصور می کنند که باید در یک موسسه آموزشی که توسط دیگری اداره می شود حضور یابند و به آموزش بپردازند. شما می توانید پس از اینکه کمی در مهارتتان به شهرت رسیدید و افراد شما را شناختند، موسسه آموزشی خود را تشکیل بدهید و به کسب درآمد بپردازید و در زمینه آموزش حضوری مهارتتان از رقبایتان جلو بیفتید.

 

 

چه کنم تا هر چه زودتر از آموزش آفیس به درآمد برسم؟

یکی از موثرترین راه ها که می تواند خیلی سریع شما را به دیگران بشناساند، استفاده از تبلیغات است. تبلیغات را می توانید در محیط های مختلفی انجام دهید. مانند استفاده از اپلیکیشن های شیپور، دیوار، اینستاگرام و ...

یکی از راه های پیشنهادی که می تواند باعث شود تا شما سریعتر به درآمد برسید این است که بخشی از آموزش حرفه ای و جذاب خودتان را رایگان در اختیار دیگران قرار دهید. این کار باعث می شود تا افراد به استعداد و مهارت شما پی ببرند و با علاقه بیشتری به سمت آموزش های شما روی بیاورند.

 

 

همین که به درآمد برسم یعنی به موفقیت رسیده ام؟

بسیاری از افراد به اشتباه فکر می کنند به محض اینکه به درآمد رسیدند یعنی به هدف نهایی خود دست یافته اند. این یک تصور بسیار غلط است. چرا که یکی از مهمترین قدم ها پس از رسیدن به درآمد، تلاش برای جذب مشتری بیشتر و در نتیجه رسیدن به درآمد بیشتر است. سوال اینجاست که چطور می توانم به جذب مشتری بپردازم؟

راه های متفاوتی برای جذب مشتری وجود دارد که هر کدام از این ها می تواند باعث رشد درآمد شما شوم. در این قسمت دو راه را بیان می کنیم.

 

فعالیت در صفحه شخصی اینستاگرام یا تبلیغات در پیج های پر مخاطب

در حال حاضر، تبلیغات در اینستاگرام توسط پیج های پر مخاطب یکی از سریعترین راه ها برای دیده شدن در زمینه های مختلف از جمله زمینه آموزش است. بنابراین می توانید روی این گزینه حساب ویژه باز کنید و با کمی هزینه از طریق تبلیغات به جذب مشتری بیشتر و در نتیجه درآمد بیشتری برسید.

 

برگزاری یک دوره آموزشی بسیار با کیفیت

شما می توانید بدون اینکه هزینه ای برای تبلیغات بدهید به جذب مشتری بپردازید. اما چطور؟

شما می توانید یک دوره آموزشی برگزار کنید و سعی کنید که مطالب مفید، پر کاربرد، مهم و به روز را آموزش بدهید. پس از اینکه دوره تمام شد و افراد شرکت کننده در دوره از عملکرد آموزشی شما رضایت کافی را داشتند، می توانند به صورت خودجوش به تبلیغات برای شما و دوره های آموزشیتان بپردازند.

اینطور تصور کنید که شما یک لباس با کیفیت پوشیده اید و افراد نزدیک به شما از لباس شما خوششان می آید و از شما می پرسند که از کجا خریده اید؟ با جوابی که شما می دهید و بدون اینکه فروشنده آن مغازه از شما بخواهد، باعث جذب مشتری برای آن فروشنده شده اید.

بنابراین سعی کنید که محتواهای آموزشی خود را با کیفیت بالا ارائه دهید تا جذب مشتری برای شما بیشتر صورت بگیرد. راه های متفاوتی برای جذب مشتری وجود دارد که در این بخش فقط به دو مورد از آن اشاره شد.

آیا می خواهید با مسیر کسب درآمد از آموزش در اینترنت آشنا شوید و از این طریق درآمد قابل توجهی کسب کنید؟ اگر پاسخ شما مثبت است، پیشنهاد می کنیم حتما این مقاله جامع و کامل را مطالعه کنید: کسب درآمد از آموزش اینترنتی

 

 

فروش محصولات آموزشی آفیس از چه طریقی امکان پذیر است؟

یکی دیگر از سوالات مهم در زمینه آموزش اینترنتی این است که پس از تهیه آموزش، آن را چگونه به فروش برسانم. راه های متفاوتی وجود دارد که به چند نمونه اشاره می کنیم.

مهم‌ترین مزیت در تولید و فروش محصولات آموزشی آنلاین، ایجاد یک جریان درآمدی غیرفعال است که می‌تواند کارِ اصلی فرد یا یک کار جنبی برای بیزینسِ او باشد. خصوصا که مردم الان راحتی و انعطاف پذیری خانه‌های خود را به رفت و آمد و شرایط کلاس‌های حضوری ترجیح می‌دهند. همچنین گسترش این مفهوم که آموزش و یادگیری، یک سرمایه گذاریِ مادام العمر است باعث شده تقاضا برای محصولات آموزشی بیشتر شود.

برای بازاریابی و فروش 2 راه کلی زیر پیش روی شما است:

  1. فروش به طور شخصی در وب‌سایت خودتان
  2. فروش به کمک پلتفرم‌های آموزش آنلاین

شما می توانید با طراحی سایت توسط خودتان یا دیگران مستقیما به فروش محصولات آموزشی خود بپردازید. این کار ممکن است برای شما هزینه هایی داشته باشد. مثلا خود طراحی سایت هزینه بر است. باید طوری طراحی شود که امنیت سایتتان به خطر نیفتد که این هم هزینه بر است و موارد دیگر.

در مقابل می توانید محصولات آموزشی خودتان را از طریق پلتفرم های آموزشی آنلاین یا سایت های همکاری در فروش فایل به فروش برسانید. سایت هایی مانند فایل ناب و درآمد برتر از این دسته هستند و هیچ هزینه ای هم برای ایجاد سایت پرداخت نمی کنید و از امنیت سایت هم خاطر جمع هستید.

 

 

پیشنهاد ما

در این مطلب تلاش شد تا برای شمایی که از مهارتی در زمینه آفیس برخوردار هستید، بتوانید با آموزش آن به دیگران به کسب درآمد بپردازید. اما بیان همه نکات کلیدی در این چند صفحه مقدور نبود.

اگر شما در نظر دارید که بدون سرمایه کاری را شروع کنید و در نهایت به درآمد برسید، پیشنهاد ما برای شما، شرکت در دوره تبدیل دانش به ثروت می باشد. شما با شرکت در این دوره می توانید بعد از چند هفته به کسب درآمد بپردازید.

تمامی نکاتی که می تواند شما را به یک درآمد بالا برساند در این دوره به شما گفته خواهد شد. پیشنهاد می کنیم از این فرصت ویژه برای کسب درآمد بیشتر استفاده کنید.

  • محمد غفوری
  • ۰
  • ۰

کسب درآمد از طراحی سایت با استفاده از آموزش آن به دیگران

 

 

 

وب سایت، امکان حضور هر شخص، مجموعه، شرکت و سازمان را در دنیای وب فراهم می کند. داشتن وب سایت مانند داشتن یک مغازه، فروشگاه و یا مکانی است که دارای هیچ محدودیت مکانی و زمانی نیست و در دسترس کل جهان می باشد. وب سایت فوایدی دارد که از جمله آن‌ها می توان به در دسترس بودن، کاهش هزینه ها و بازاریابی قوی اشاره کرد.

تمام این عوامل باعث می شود تا کسب و کارهای برزگ و کوچک به سمت طراحی سایت حرکت کنند تا بتوانند به افزایش درآمد بیشتری برسند. از آنجایی که اکثر افراد قابلیت طراحی سایت را ندارند، به افرادی روی می آورند که از تخصص طراحی سایت بهره مند باشد، لذا افرادی که به طراحی سایت تسلط دارند می توانند با آموزش مهارت خود به دیگران که از راه های مختلف امکان پذیر است، هم به کسب درآمد خیلی زیاد دست یابند و هم باعث جذب علاقه مندان این حوزه به بازار کار شوند.

طراحی سایت از آن دسته مشاغلی است که از درآمد زیادی برخوردار است. در ادامه مطالب درآمد برتر شیوه های کسب درآمد بیشتر از آموزش طراحی سایت معرفی شده است. در ادامه با ما همراه باشید.

 

 

چه کسانی می توانند از آموزش طراحی سایت کسب درآمد کنند؟

قطعا افرادی که تخصص کافی بر مباحث طراحی سایت و قدرت انتقال مفاهیم را به فراگیران دارند می‌ توانند با آموزش مهارت خود به دیگران به کسب درآمد از آموزش بپردازند. بسیاری از  افراد که از مهارت کافی برخوردارند به سمت آموزش روی نمی آورند زیرا تصور بر این دارند که نمی توانند دانسته ها و مهارت های خود را به دیگران آموزش دهند.

 این تصور کاملا غلط است زیرا با وجود راهکارهایی می توان تکنیک های آموزش را به خوبی فرا گرفت و سپس از آموزش مهارت خود به دیگران به کسب درآمد پرداخت. شما در دوره آموزشی تبدیل دانش به ثروت می آموزید که چطور با انگیزه و اعتماد به نفس کامل از آموزش مهارت خود به دیگران، به کسب درآمد بپردازید و درآمد قابل توجهی داشته باشید.

 

 

کدام شیوه آموزشی ما را به درآمد بیشتر می رساند؟

در گذشته و بعضا در حال حاضر افرادی که دارای مهارت بودند با حضور در موسسات آموزشی و با برگزاری دوره های مختلف آموزشی به درآمد می رسیدند. این شیوه سنتی آموزشی از مزیت ها و معایبی برخوردار بوده. از مزیت های آن می توان به ارتباط مستقیم با فراگیران اشاره کرد و از معایب آن می توان به کسب درآمد پایین اشاره کرد!.

امروزه با رشد بسترهایی چون اینترنت و در دسترس بودن آن برای همه، افراد به آموزش دیجیتالی مهارت خود به دیگران از طریق بسترهای مختلفی مانند اینستاگرام، سایت شخصی، تدریس شخصی آنلاین و... روی آوردند. حتی می توان از طریق آموزش آنلاین به صورت دلاری در یوتیوب به کسب درآمد پرداخت. بنا به دلایل گفته شده آموزش به صورت آنلاین در مقایسه با آموزش حضوری از بازدهی مالی بیشتری برخوردار است.

 

 

چگونه جذب مشتری به منظور آموزش آنلاین طراحی سایت داشته باشیم؟

راه های مختلفی برای جذب مشتری به منظور آموزش انلاین وجود دارد. راه هایی که هر کدام خوبی ها و بدی های خاص خودشان را دارند. در اینجا 2 راه را معرفی می کنیم.

 

جذب مشتری در اینستاگرام

جذب مشتری جز با تبلیغات و صبر صورت نمی گیرد. اجازه دهید کمی بیشتر توضیح دهیم.

طبق آمارهای منتشر شده، بیش از 55 میلیون نفر از جمعیت ایران روزانه ساعاتی را در فضاهای مجازی مانند اینستاگرام سپری می کنند. با این تعداد از حضور افراد در این فضا می توان با کمی صبر و حوصله به جذب مشتری برای شرکت در دوره های آموزشی خودمان بپردازیم.

جذب مشتری در فضای اینستاگرامی از طریق تبلیغات در صفحات با تعداد دنبال کننده زیاد به سرعت امکان پذیر است. اما انجام چنین کاری احتیاج به بودجه دارد، چرا که تبلیغات در این فضا کمی هزینه بر است.

همچنین کار کردن در فضای اینستاگرام باید مداوم باشد. اما این قطعیت وجود دارد چنانچه کار مداوم برقرار باشد و همچنین جذب فالور در این محیط به خوبی انجام بگیرد، درآمد فراوانی از آموزش مهارت خود به دیگران در این محیط کسب خواهید کرد.

 

استفاده از سایت های همکاری در فروش

یکی دیگر از شیوه های جذب مشتری استفاده از سایت های همکاری در فروش فایل است. برای انجام این کار، لازم است تا تولید محتوا صورت بگیرد و سپس در این سایت ها برای فروش بارگذاری شود. استفاده از سایت های همکاری در فروش فایل نیز مزیت ها و معایبی دارد.

تصور کنید که قصد ایجاد یک سایت شخصی برای فروش محصولات خودتان را دارید، چنانچه خودتان نتوانید سایت را طراحی کنید به ناچار باید با صرف هزینه هایی، از دیگران بخواهید که برای شما سایت ایجاد کنند. این هزینه ها می تواند شامل ساخت و طراحی خود سایت، امنیت سایت و... باشد. بنابراین از مزیت های استفاده از سایت های همکاری در فروش این است که شما احتیاجی به هزینه برای طراحی سایت ندارید.

باید توجه داشته باشید زمانی که محصولات آموزشی خودتان را در این سایت ها برای فروش به نمایش می گذارید، درصدی از درآمد فروش محصول خود را باید به این سایت ها بپردازید.

 

 

اصول کسب درآمد از آموزش طراحی سایت

اگر بخواهیم از آموزش طراحی سایت به دیگران به درآمد بیشتر برسیم، لازم است تا به مواردی توجه ویژه داشته باشیم. به عنوان مثال شما در سایت شخصی خود به تبلیغ دوره آموزشی خود پرداخته اید تا جذب مشتری داشته باشید. چه مواردی را باید رعایت کنیم تا جذب مشتری بیشتر و در نتیجه درآمد بیشتری داشته باشیم؟ در اینجا دو مورد را بیان می کنیم.

 

مشخص کردن عناوین آموزشی و به روز بودن

اینکه شما سر فصل های آموزشی خود را معرفی کنید می تواند تاثیر بسزایی در جذب مشتری داشته باشد. شخصی که وارد سایت شما می شود و تبلیغ دوره شما را می بیند، اولین چیزی که به آن توجه می کند این است که در این دوره چه مطالبی قرار است آموزش داده شود.

چنانچه سر فصل های آموزشی از جذابیت برخوردار باشد و هم چنین به روز باشد، قطعا در دوره آموزشی شما ثبت نام می کند و شما کسب درآمد می کنید. بنابراین بسیار مهم هست که شما عناوین آموزشی مشخص و به روزی داشته باشید. به روز بودن شما باعث سبقت شما از رقیبانتان می شود.

 

تولید محتوای جذاب داشته باشید.

تصور کنید که افراد زیادی در دوره آموزشی شما کرده اند. به عنوان مثال در روز اول 2000 نفر محتوای آموزشی که توسط شما تولید شده است را دانلود می کنند، روز بعد این تعداد بسیار افت می کند و به 500 نفر می رسد!!!

دلایل مختلفی برای کاهش تعداد مشاهدات ویدئوی آموزشی شما وجود دارد، یکی از مهم ترین دلایل آن را می توان در جذاب نبودن محتوای تولید شده دانست. زمانی که تولید محتوای ویدئویی دارید در نظر گرفتن چند نکته بسیار مهم هست. مثلا شما نباید با حالتی کسل به بیان مطالب آموزشی خود بپردازید. یا نباید کیفیت ویدئوی شما پایین باشد. یا نباید روی یک سری مطالب کلیشه ای مانور بسیار بدید.

بنابراین مهم هست که محتوایی که تولید می شود بسیار جذاب باشد. زیرا هر چه بیشتر جذاب باشد بیشتر مشتری جذب می کنید و هر چه بیشتر مشتری جذب کنید به درآمد بیبشتری  می رسید.

 

 

مسیر رسیدن به درآمد بیشتر

طراحی سایت طرفداران زیاد و کاربردهای فراوانی دارد. اکثر افراد یک جامعه اطلاعی از هنر طراحی سایت ندارند. لذا افرادی که به طراحی سایت تسلط کافی دارند می توانند از آموزش مهارت خود به دیگران به درآمد بالا برسند.

گاهی اوقات این اشخاص مطلع نیستند که از کجا و به چه شکلی شروع کنند یا پس از شروع کار به درآمد مورد انتظار نمی رسند و دلسرد می شوند، لذا لازم است تا این افراد شیوه هایی بیاموزند که نه تنها مسیر درست را به آن ها نشان می دهد بلکه باعث افزایش درآمدشان نیر بشود.

در دوره آموزشی تبدیل دانش به ثروت شما می آموزید که چگونه با استفاده از آموزش اینترنتی به آموزش مهارت خود به دیگران به کسب درآمد برسید و حتی آنرا افزایش دهید. چنانچه تمایل دارید با روش های حرفه ای ساخت محصولات آموزشی خود اشنا شوید و مهارت های خود را به دیگران آموزش دهید و به درآمد قابل توجهی برسید، می توانید از دوره آموزشی "تبدیل دانش به ثروت" استفاده کنید و بعد از شرکت در دوره به عنوان یکی از مدرسین در سایت های درآمد برتر و فایل ناب مشغول به آموزش مهارت خود به دیگران شوید.

  • محمد غفوری